Varoituksen sananen myös ulkopeltien vaimentamisesta. Ehkä voisi olettaa että ne pitävät paineen auton sisällä, mutta samalla mahdollisesti tappavat kaikki lukua nostavat resonanssit. Tämän takia autoa vaimennetaan nimenomaan mittarin eikä arpakuution avulla T&t HÄMÄLÄINEN DB PAPAT JA POJAT
Jos six oderilla saadaan puristettua keskiarvoa tänään soitetusta luvusta jolla ois pärjännyt Forssan kisassa jo nyt stock puolella niin ei ole iso ongelma siirtyä stock puolelle. Toi kotelo on siinä kiva että sen kanssa on helppo kokeilla ja yhtä helppoa palata takaisin jos ratkaisu osottautuu sudeksi. Hyvä kotelo kaiken kaikkiaan, nyt vielä kun isäntä tekee viisteen kotelon etuosaan niin "aukeaa" peremmin cabiinin puolelle. 141db/144.4db Maxboom Forssa 2017 Stock 600W
Älä kuvittele mitään. Säästyt paljolta turhalta vaivalta. KAIKKI VAIMENNUKSET MITTARIN KANSSA. Hyvät jää ja huonot pois. HYVÄN LUVUN SAAMISEKSI EI OLE MITÄÄN MUUTA TAPAA.
En minä sitä luukunkantta olisi ainakaan kiristäny😂😂
[ Muokattu torstai 31 elokuu 2017, 06:52 ] Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Tässä vähän parin päivän aikana tapahtunutta: Quasi-Sixth order series-tuned bandpass
Tuli delegoitua kotelon rakennus kaverille.
Hiukan hankalaa ruuvailla kantta kiinni, mutta kyllä saatiin ruuvit paikoilleen.
Koko komeus on nyt kasassa. Liimaa ei ole käytetty kokoamiseen, sillä tämä pitää pystyä purkamaan veke, jos vaikka ei toimisi. Alakammion viri näyttäisi olevan jossain 30hz lähistöllä sillä elementin liikerata Rack Cityn mataloilla hyvin vähäinen. Yläkammion viri piti sijoittua 60hz paikkeille, mutta heikon muistin vuoksi portin neliöt kasvoivat 100mm^2 liian suuriksi(607mm^2), joten viri hukassa. Ilmeisesti alakammio laskee myös yläkammion viriä niin ollaan ehka halutuissa lukemissa. Tämä teos saa nimekseen "Kauhea katastrofi". Toistaa muuten matalaa ja hurjasti. Huomenna pyrin mittailemaan käyrät.
[ Muokattu lauantai 02 syyskuu 2017, 13:28 ]
Rutturipariasennuksia jo vuodesta 2019. Autohifin flat earthereiden (flatti equttajien) vastustaja. Pro stock 1000W - 139.3dB Kanafarmari
Ööh... väliporttilla meinaat takakammion porttia? Taka-kammio n. 150L viritettynä 34 refleksikotelona. Etu-kammio 100L viri simuloituna(ei mitattuna) 62hz. Winisd:llä katsoin suuntaa-antavan käyrän ja lähdin siitä sitten väsäämään. Tästähän voi tulla oikein hyvä, jos lyö liimat koteloon ja vaihtaa taka-kammion portin lyhyempään.
Rutturipariasennuksia jo vuodesta 2019. Autohifin flat earthereiden (flatti equttajien) vastustaja. Pro stock 1000W - 139.3dB Kanafarmari
Väliportiksi olen tituleerannut tuota porttia joka toimii näiden kahden kammion välissä. Eli tilavuuksien 150L ja 100L.
Olitko tuo sarja viritteinen pämpäri topikki jo lukastu ajatuksella läpi ? Lukaise ennenkuin lyhennät sitä välikammion porttia. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Boon: Onnistuu. Tänää käyn mittailemassa toiston ja mahdoliisesti kasaan kopan uudestaan liimalla. Voisinpa samalla testaa yhdellä bassolla tuon kompression, jos kerkeän. Mittaan ilmeisesti kompression taka-kammiosta?
dbwarrior: Täytyy nuuskia tuo pämppäri topikki läpi. Tällä hetkellä kaikki tieto 6th ordereista tulee vain parista hassusta videosta sekä topikista. Väliportin viritys jätettiin samaksi kuin refleksikotelossa. Simuloin virityksen sinne 38 paikkeille, jossa sen pitäisi olla, jos ei kotelon seinä pidentäisi tunnelia.
Tässä vielä Winisd kotelon litroilla ja virityksillä. Ei kyllä tunnu yhtään pitävän paikkaansa, mutta tänään saa mittari kertoa totuuden.