No tänään tuli mittari laitettua paikalleen ja komia oli mutta huomasin vain yhen jutun et ei tartte ottaa toista maadotusta ollenkaan käyttöön joka oli jännä asia eli en laittanut kun 1.heräteseen ja 2.maihin ja 4.vahvariin kiini niin alko pelaan
et miksi ylipäätään tossa on kaksi maa paikkaa ???
ps.olisi voinut olla paremmat liittimet aikas vaikea oli saada johotus kunnolla mutta meni ne sinne sitten loppujen lopuksi
ISO KIITOS KUN TOIT NOIN KOMIAN MITTARIN MYYNTIIN MEILLE KOSKA ON TODELLA MAKIA KATELLA MISSÄ SE JÄNNITE NOTKUU Kaikki alle 35hz on turhaa
2012 Sm 4 2013 Sm 2 2014 muutama osakilpailu voitto 2015 välivuosi/käsileikkaus
Kyllä se kannattaisi kytkeä molemmalla maadoituksella. Niin sen on suunniteltu toimivan. Ilmeisesti mittari löytää jonkinlaisen maakontaktin toisen liittimen kautta, mutta ei ole yhtään tietoa kuinka hyvä kontakti se on ja miten vaikuttaa toimivuuteen/tarkkuuteen.
Kiva kuulla, että on mieleinen kapistus Kaikki irti autostereoista!
No maat on otettu samasta paikasta kun vahvarinkin.mutta voinhan minä sen toisenkin maan laitella jos se vaan saan mahtumaan kun vedin niin paksuilla johoilla ton mittarin kytkennän ja tinasin johot kunnolla... Kaikki alle 35hz on turhaa
2012 Sm 4 2013 Sm 2 2014 muutama osakilpailu voitto 2015 välivuosi/käsileikkaus
Mites hyvin nää on valmiiks kalibroitu? Meinasin ku toi mun tommonen pyöree viisari-volttimittari anto tosta auton akusta ku tossa lojuu, joku karvan alle 13v ja toi mittari anto 12,5v. Pitänee huomenna kattoo mitä se sanoo autossa ku auto käynnissä, paljon lataus jännite. Tolla vnhalla oli karvan yli 14v. Meinasin et joutuuko viel hommaamaan paremman volttimittarin, et saa säädettyä ton mittarin.
kaikinpuolin komee mittari ja hyvä paikkaki autossa vieläku ilmat lämpeis hieman..ees plussalle, ni pääsis asentelee vermeet autoon.
Mittareiden alkunäyttämässä(lukemassa) voi olla pienehköjä eroja keskenään. Niiden pitäisi näyttää suht lähelle oikeaa, mutta tarkempi hienosäätö takapaneelin alta löytyvällä säätöruuvilla. Kaikki irti autostereoista!