Kannattaa harkita 80-90L koteloa 1x6" aeroportilla. Virin vaihto simppeliä ja monessa autossa sellaista lootaa mahtuu siirtelemään hyvin T&t HÄMÄLÄINEN DB PAPAT JA POJAT
Avensiksessa saattaa olla hiukan matala tuo viripiikki, varsinkin jos vielä tuon mattomäärän sinne hävität. Ehkä hiukan nostaisin kotelolitroja, ihan vain sillä että saa kotelon viriä sopivasti alas tuolla 6" putkella. Mutta ei tuo 80-90 litraa ja 6" aero mikään huono yhdistelmä ole kahdelle 12" elementille, ainakaan hiukan korkeammalla virillä. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Kiitos vinkeistä. Maxboom 38-59 raidalla 50-60hz oli viimeksi se heikon lenkki ja, 41-43 vahvin osa alue. Tämä pönttö tehdään ihan maxboomia silmällä pitäen, parhaasta äänen laadusta ei tarvitse nyt murehtia. Tommonen 90 netto kotelo & 6" aeroport on kyllä näppärä pyöritellä Avensiksessa. Joo portti laskuri antaa aika hyvän lähtö kohdan noin 33.5hz 6"aeroportilla 90l boxissa. Aika reilusti saa lyhentää 20cm pois nosti 41.96hz käykö oranssi viemäri putki noihin aeroportin päihin? Vois sellaisen pilkkoa ensin. Normi arkena DD 608D2 tai Hertz 2* ES300D hoitaa äänenlaatu puolen. Mattoa otin reilusti, mutta sitä laitetaan tarpeen mukaan välillä mitaten. Etuovet priori yks mattojen kohde ja rengas koteloita voisi koittaa jos sais rengas ääniä vähenennettyä lisää nykyisestä.
160mm viemäriputki sopii päihin, ainakin kun vähän veistää kauluksessa olevia "näppylöitä". Voimaa ei kannata käyttää, päät halkeavat helposti. Viemäriputken ja töttörön liitokseen jää porras, joka kannattaa tasoittaa hiomalla. Jää siihen pykälä AP:n omalla keskiosallakin😂 Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...