Tuo semi unlimited luokkiin tulevat sääntömuutokset täysin turhia.. Luokka ollut hyvä ilmankin tämmösiä muutoksia, käytännössä pienihyttisten ja matalakattoisilla autoilla mitään mahkuja.. Mieluummin tehtäisiin muutoksia esimerkiksi pro ja aloittelija luokkien erotteluun, eikä lisätä rajoituksia entisestään.. Eikö semi unlimited luokat ole juuri sitä varten, että auton rakentaminen on vapaampaa?? GAS Golf demobuild
semi-unl luokka on semi rajotettu.. unli on sitten erikseen. 2011 Stock 600W 139.3 dB 2012 Pro Stock 1000W 145.7 dB 2013 Pro Semi-Unlimited 3500 152.4 dB Sm1 2013 Maratooni 147.3 dB 2014 Pro Semi-Unlimited 3500 153.4 dB sm1 2015 Pro Semi-Unlimited 5500 155.0 dB sm3 2016 unl 9000 sm1 2017 ei nappaa konapappaa
miten menee semi luokissa kattoikkunallisen auton kohdalla tuo että saako kattoluukun joka on lasia poistaa ja korvata auton alkuperäistä peltiä vastaavalla materiaalilla? Team dbhukassa
Tiedetään, mutta onhan tuo paljon vapaampaa ku stock luokat ja sitä en ymmärrä miksi pitää rajotuksia luokkaan joka toimi omasta mielestä ennestään jo erittäin hyvin.. GAS Golf demobuild
7.C-pilariseinä HC4000 luokkaan HC4000-luokan omaavan vapaamaan rakennustyyliin lisätään mahdollisuus rakentaa elementtiseinä, jossa seinän paikan rajaa takapenkkien selkänojat. Katsuroinnissa tarkastetaan, että selkänojat menevät alkuperäisiin kiinnikkeisiin, mutta soiton ajaksi selkänojat on mahdollista poistaa.
Saisko tarkennusta tähän? Pitääkö seinän olla vino selkänojien suuntaisesti? vai voiko selkänojan ylimmän kohdan jälkeen tuoda seinää eteenpäin? 2014 Pro, Semi-unl 5500w SM3 153.4dB MaxSPL No wall 1. 156.6dB
miten menee semi luokissa kattoikkunallisen auton kohdalla tuo että saako kattoluukun joka on lasia poistaa ja korvata auton alkuperäistä peltiä vastaavalla materiaalilla?
Jos jäykkyys ei oleellisesti muutu, on mahdollista korvata lasinen kattoluukku auton alkuperäistä vastaavalla materiaalilla.
7.C-pilariseinä HC4000 luokkaan HC4000-luokan omaavan vapaamaan rakennustyyliin lisätään mahdollisuus rakentaa elementtiseinä, jossa seinän paikan rajaa takapenkkien selkänojat. Katsuroinnissa tarkastetaan, että selkänojat menevät alkuperäisiin kiinnikkeisiin, mutta soiton ajaksi selkänojat on mahdollista poistaa.
Saisko tarkennusta tähän? Pitääkö seinän olla vino selkänojien suuntaisesti? vai voiko selkänojan ylimmän kohdan jälkeen tuoda seinää eteenpäin?
Seinä voi olla suora tai vino jos selkänoja taittuu alkuperäiseen asentoon ja kiinni mahdollisiin alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Eli vastaus kysymykseesi ei voi tuoda eteenpäin.
semi-unl luokka on semi rajotettu.. unli on sitten erikseen.
Ja unlissakin vain ja ainoastaan 9000W luokka.
Miksikäs muuten kartiopinta-alasta ei saa hyvitystä?
Esimerkiksi jos kisaa 2500W luokassa, saisi hyvitystä tietyn määrän kisatessa vain kahdella 12" bassolla. Tämä voisi mahdollistaa muidenkin kuin refleksikoteloiden rakentamisen isommissa stock luokissa.
Pikkuluokissa tuskin hyötyä olisi. Onkos tällainen ennen ollut kokeilussa?
7.C-pilariseinä HC4000 luokkaan HC4000-luokan omaavan vapaamaan rakennustyyliin lisätään mahdollisuus rakentaa elementtiseinä, jossa seinän paikan rajaa takapenkkien selkänojat. Katsuroinnissa tarkastetaan, että selkänojat menevät alkuperäisiin kiinnikkeisiin, mutta soiton ajaksi selkänojat on mahdollista poistaa.
Saisko tarkennusta tähän? Pitääkö seinän olla vino selkänojien suuntaisesti? vai voiko selkänojan ylimmän kohdan jälkeen tuoda seinää eteenpäin?
Seinä voi olla suora tai vino jos selkänoja taittuu alkuperäiseen asentoon ja kiinni mahdollisiin alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Eli vastaus kysymykseesi ei voi tuoda eteenpäin.
Lasketaanko elementit tähän myös? Eli onko selkänojan yläpuolella olevat elementit mahdollista olla magneetit kabiiniin päin? 2014 Pro, Semi-unl 5500w SM3 153.4dB MaxSPL No wall 1. 156.6dB