Tänään taas hommat edenneet, tuli tehtyä toinen lodju lähes valmiiksi. kansi paikallaan ja portti sovitettu sekä subi ja 1 tuki tuli myös heitettyä sinne. huomenna tulee hieman rojekti kuvia taas. Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Soitin ja muut härpäkkeet tuli mukavasti viikonlopuksi ja tänään sai ruveta laittelemaan, jotain sitä tuli taas tehtyä:
Vanha alkuperäinen soitin sai väistyä alpinen tieltä pois. Oli muuten vanha mankka pikkaasen lujassa tuolla, sai vähän väkivalloin ottaa, mutta lähtihän se sitten.
löysi se rca johtokin reittinsä perille.
Suhteellisen kivuttomasti sai piuhan verhojen alle.
Soitin paikallaan ja kaikki sen puolesta ok. Toi virtapiuhan veto jää ensviikonlopuksi saa nähä mistä sen sais järkevästi, kun ei näyttänyt olevan oikein ylimääräisiä reikiä tulipellissä, pitääkö sitten vetää jostakin samasta jää nähtäväksi.
[ Muokattu lauantai 10 maaliskuu 2012, 14:45 ] Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Kauheat kolot sait aikaseks tohon kojetaulun muoviosaan mankan vieressä. Nopeammin poraa uuden reiän tulipeltiin kun ettii sieltä. Esim. sisälämppärin läpivienti on yks hyvä paikka, pikkasen suurentaa niin mahtuu virtakaapelikin samaan reikään. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Joo pari jälkeä tuli vaikka kaikenmaailman rätit oli välissä... sen verran lujassa oli, mutta mutta eiköhän se johto sieltä läpi saada ja oikeastaan sit kun sen virtajohdon saa läpi niin rupee olemaan aikahyvässä mallissa sais loodat laittaaa ja kattoa akulle ja vaffille paikkaa. Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
En yleensä kommentoi mutta olis ton soittimen saanut nätistikin pois tuolta. Miksi mennä aina siitä missä aita on matalin ? Keskikonsoli pois vaan....myöhäistä se nyt on. There is no Db limits.
Niin, aika jännä juttu että tuntuu muilla menevän elämä sekaisin kun siihen nyt pari pientä jälkeä tuli...itseä se ei nyt haittaa ja siihen koko muovisosaan tulee muutenkin muutoksia kesällä tod.näk maalaus ja muutakin. ja kuusailin kyllä sitäkin asiaa että olis purkanu muoviosat pois, mutta oli sen verran ison oloinen rojekti ja jos mahdollista niin olis jopa voinut tulla enemmän vahinkoa. Kyllä täällä järkeä osataan käyttää ei täällä oteta vasaraa noin vaan käteen ja ruveta siitä vaan paasaamaan. Kiitos. Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
No niin 2 päivää aherrettu oikeen urakalla ja tuloksena se että loodat nyt autossa kaikki piuhat myös vedetty ja taka-akku myös paikallaan yhtään ei liikaa tilaa jäänyt. Huomenna sitten olis tarkoitus saada ensimmäisiä hönkiä pihalle ja myöskin kuvia tulee huomenna. Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Pikkaisen jännästi pomppii, mutta tekeekö sitten toi sen kun on 2kpl lootia ja vastakkain... Ja tämä soitettiin tosiaan fx-1500 4ohmiin maxboomi tehua 305w.
[ Muokattu sunnuntai 25 maaliskuu 2012, 15:56 ] Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Nuo kotelothan tavallaan muodostaa bandpass-kopan. En tiedä toimisko sitten paremmin jos eristäis muilla levyillä kotelot kontista niin että kabiiniin päin jäis näkymään pelkästään tuo kotelojen välinen aukko.