vois jopa veikata että lukua tulee ja paljon ainaki mitä noita orioneita oon kuolaillu että pirhanasti saavat lukua tuola rapakon toisella puolen ja ainakin tuollaisilla tehoilla ovat todellakin vedelleet aivan tautisia lukuja ihan musiikilla soitettuna
NakkE tunnisti oikein, Hertz MP 15K Unlimited löytyi poistomyynnistä konttia koristamaan . Eli sopivat 9kw luokitustehoa Orioneita liikuttamaan. D6 sitten varalla, jos ei tuo tunnu käskevän.
Katon etuosaan leikattiin myös vaneri, niin saatiin tasanen katto. Verhoilu uupuu vielä.
Myös subia on saatu konttiin asti. Ei löytynyt olkapäistä roikkuvista naruista tarpeeksi vääntöä, että olisi saanut elementtien kanssa autoon.
Näin. Jotain kevyttä sisäänajoa pitäisi varmaan harrastaa ennen kun alkaa isommin päräyttelemään. Mutta ihan hyvällä mallilla Kurikkaa silmälläpitäen - sais edes jotain sinne mittarille asti.
Tuo hertzi kyllä sopii peräkontin sisustukseen kuin nakki päähän, on kyllä hieno lankku. Nyt vaan odottelemaan Kurikan kisojen tuloksia että kuinkas se Kakkis yskäisee http://www.youtube.com/user/Domax1234 ------------------------------------------------------------------ 2010: Stock 4000w 132.2dB 2011: SM3 / PRO Stock 600W, 142,8 dB 2012: PRO Stock 2500w, 148,2 dB / Pro Stock 600w, 144,4 dB 2013: SM1 / PRO Stock 3500w, 151,0 dB 2014: SM2 / PRO Stock 1500w 149.4dB + Finaalien Demokisan voitto + Hienoin Stock asennus 2015: SM1 / PRO Stock 1500 150.3dB
Järeät vehkeet on jätkillä kyllä, ei ihan joka autosta löydy noita bassoja/vahvistinta Odotellaan miten lähtee ääntä 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Jovain, päästiin kuin päästiinkin sitten sisäänajamaan vehkeitä Kurikkaan ja oli kyllä varsin mukava reissu kaikinpuolin .
Edellisenä iltana muun kasauksen yhteydessä asennettiin vielä yksi lisäakku kabiinin puolelle subiloodan viereen. Eli tällä hetkellä virrantuoton hoitaa kolme kappaletta NSB90 akkua.
Kurikkaan päästiin edustamaan tasaisen varmasti kunniasaatossa
Kauden eka luvuiksi saatiin mb-vedolle se 149dB, ja eka päräykset taisi vilahtaa vedon aikana 152dB paremmalla puolella. Ei nyt mikään huipputulos, mutta eka vetelyiksi uutuuttaan jäykillä vehkeillä ihan ok. Tästä on hyvä parantaa - ei mene vielä tunnarit poistoon ja kamat myyntiin
Seuraavaksi olisi tarkoitus koittaa vähän eri asentoa laatikolle ja sisäänajaa elementtejä. Viimeistään finaaleissa soi sitten Kakkis taas..
Kotelolle jumpattiin uutta asentoa.. Pitää kokeilla tuommoinen "seinä"-mallikin ennen kuin alkaa enempi viimeistelemään.
Samalla subien johdot jouduttiin pilkkomaan ja ne vedettiin jakoblokkien läpi.
Tuplana vahvarille asti.
Jake.M88 kirjoitti ...
Koskas saa vähän viteokuvvaa?
Eiköhä sitä jossain vaiheessa.. Hyvä jos ehtii kunnolla rakentamaan ja testaamaan, niin ei ole videon kuvaus vielä listallla kovin korkealla . .: h u u s k o b r o s . c o m :.
Meinaatteko kokeilla sekä laidait auki että suljettuna ? Yleensä koriin tiivistetty on ollut paree, mutta testaamallahan se selviää Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....