
Sulakerasia sisältä ( akusta 2x50neliöö --> siitä eteenpäin taka-akulle 120neliöö )637 viewsJalle|Jan 17, 2011
|
|

Putket yritettiin "piilottaa".812 viewsJalle|Jan 17, 2011
|
|

Jonkinmoinen että ees viittii itte kattella. Päätteet sijoitettu niinku parhaaks nähtiin :D627 viewsJalle|Jan 17, 2011
|
|

Putket kun ei muualle mahtuneet.714 viewsJalle|Jan 17, 2011
|
|