
GZ laajakaista586 viewsNäitä olis 4 kpl oviin tulossa. Mitä vähän testaillut kotona sisällä niin ääntä kyllä lähtee kivasti eikä diskanttia tarvitse kaveriksi.dbttApr 30, 2012
|
|

GZCF 8-4NEO-SPL550 viewsGZ 8" laajakaistadbttApr 30, 2012
|
|

Focuksien uusi kotelo768 viewsdbttApr 28, 2012
|
|

Kotelo562 viewsHyvinhän tuo 8" mahtuidbttApr 14, 2012
|
|