Joo pahottelut. Auto siis volvo 340 penkit otettu pois ja hattuhylly rälläköity pois. Matalaa ois hakusessa, eikä viittis montaa koteloa tehdä. Max leveys on 102cm, korkeus 45cm. Kannattaako tehdä konttiseinä 200L ja 2x 6" putkea? Kaikki mahdolliset neuvot otetaan ilomielin vastaan. Toivottavasti tämä helpottaa neuvojen antamista ja tehoa tällä hetkellä 1500w rms ja 3000w mitä nyt netin mukaan tuo t5 mds antaa. Tavoitteena saada hair trick sedanista Settinä tällä hetkellä: GZRW 46 SPL 18" Ja MDS XTR T5
Oliko ainoa target hair trick ? Silloin resepti on juurikin isohko kotelo toimivilla porteilla ja matalalla vireellä.
Jos luukut kiinni on tarkoitus saada samanmoisia basso paineita kuin, mitä kaverit farkku autoistaan niin "kontti seinä" tulee romuttamaan ne haaveet. Tämä siksi, koska niissä kavereiden autoissa auton sisälle muodotuu seisova aalto 40-50hz väliin tuoden oman extran. "Kontti seinällinen" sedan on sitten kontin verran lyhyempi ja siksi se "boosti" tulee reilusti ylemmille nuoteille. Tuon välttämiseen taitaa takuu varmin resepti olla se työläin eli mahdollisiman matala kotelo varapyörä tila hyödyntäen ja siihen siten portti sinne kotelon takalaitaan pystysuuntaisesti.
Vai mites kommentoi sedaneita oikeesti rakentaneet ? Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Ei oo siis tarkotus saada mitään älyttömiä paineita, vaan mahdollisimman paljon ilmaa liikkumaan oon ainaki nähny videoita mis on konttiseinä ja 150db 26hz ja hair trick tais myös onnistua ja setti oli muistaakseni kristianilla. Periaatteessa koko kontti on mahdollista tehdä koteloksi tai eit vaan teidän ohjeiden mukaan semmonen kotelo mikä tuuttaa vitusti matalaa Tavoitteena saada hair trick sedanista Settinä tällä hetkellä: GZRW 46 SPL 18" Ja MDS XTR T5
Ja olis kiire saada kotelo rakennettua joten toivon pikaisia ohjeita Tavoitteena saada hair trick sedanista Settinä tällä hetkellä: GZRW 46 SPL 18" Ja MDS XTR T5
Jos tekisit kopion siitä mikä tuuttaa tuon +150dB at 26Hz. Se joko toimii tai ei toimi. Se Volvo (joka taitaa olla jo muussakin topicissa) ei taida olla yleisin malli, niin täyttä toimivuutta ei kukaan varmaksi osaa sanoa. Se koriltaan voi piikata jotain 50 hertsin luokkaa, joten tuulitunneli menee reilusti alle sen. Tee niin iso kotelo kuin voit. Tee viri niin alas kuin tarvitset ja laita tehoa sen verran että riittää. Jostain se on joka tapauksessa lähdettävä liikenteeseen. Itse olen hiukan epäileväinen että yhdellä 18" subilla paljoakaan saa aikaiseksi, mutta minulla aina joskus nuo ajatukset tuppaavat karkaamaan laukalle aika nopeasti. Minä panostaisin virtapuoleen, tehoon ja tukevaan koteloon. Enkä edes tässä yhteydessä sano yhdistelmää "seinä ja sedan" 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Virtapuoli kyllä on kunnossa, kaikki virta kaapelit on 50 neliöistä täys kupari kaapelia ja 2,5 neliöiset kaiutin kaapelit. Jhuu ei se välttämättä tuo yks 18'' riitä mutta itte sain vajaalla tuhannella vatilla 12'' pienen hair trickin niin luulis onnistuvan vähän isommalla subilla ja enemmän tehoa ni paremmin mut kiitokset ohjeista. näillä lähetään varmaankin toteuttaan ja tänne kuvia sitten =)
Tavoitteena saada hair trick sedanista Settinä tällä hetkellä: GZRW 46 SPL 18" Ja MDS XTR T5