Jonkun verran akkuja kokeilleena en suosittelisi tuollaista Sznajderia vaan yrittäisin etsiä rahat vaikka Optimaan. Mutta onhan noita muitakin akkuja kunhan aikaa käyttää etsimiseen. Auto/Mauto on hiukan hankala ympäristö latauksen suhteen, sillä auton laturi ei ole toimi parhaiten noiden lataukseen. Enemmän akkua vaatii enemmän työtä, mutta lopputulos voi kannattaa. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
motonetin sznajder akut ei kauaa kestä, itselläni ollut 6kpltta ja kaikki on tänäpäivänä parhaat päivänsä nähnyt. Kaksi näistä oli noita 70Ah AGMMIÄ ja niissä on edelleen takuu voimassa, kaksi kertaa olen näitä akkuja käyttänyt takuussa ja ovat kuulemma kunnossa, vaikka antavat n.50% ilmoitetusta virrasta ja se on ihan OK sanoo motonet. Kesäkeleillä jännite putoaa startatessa 9,8v niin mitäpä se on -10 tai -20 asteessa?
Elikkä takuu ei näissäkään toimi valitettavasti. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Kierrekennoakuissa on se vika että samaan tilaan saa vähemmän kapasiteettia ja ainakin Optiman tapauksessa ottaa huonosti virtaa vastaan, ilmeisesti tarvii korkeemman latausjännittteen toisin kuin normi AGM