Omaa kokemusta Autostudiosta ei ole. Sen ainakin tiedän että niitä on hajonnut ilmeisesti useampia johtuen liikeradasta matalilla. Yläripari menee kurttuun ja aiheuttaa vääntöä rippareihin ja jossain vaiheessa se murtuu/hajoaa. XTR ripparit ei mene kurttuun maksimi liikepoikkeamalla, ja jotain varmasti kertoo kisamenestys viime kaudella, kuten myöskin tällä kaudella. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Eikös toi xtr mahda kilowatilla soida lujaa? Mitenkäs tiedättekö jos koteloon on tehty reiät ruuveille subbarin kiinnitystä varten ja sit jos ton xtr:än reiät ei täsmäiskään aiemman elementin kiinnitysreikiin, niin tiivistääkö ton elementin kehikko ne auki olevat reiät siellä piiloon vai tarviiko niille tehä jotain? Kaveri anto mulle nimityksen basisti. Mutta en soita bassokitaraa, vaan subbareita
Vanhat reiät voi esim tukkia jollain liimalla jos häiritsevät..
Tänään testailin 1x 300D2 xtr ja 400w teholla tuli 146+db piikkejä tuulilasille. Kilowatin teholla se tekisi jo ihan mukavia lukemia T&t HÄMÄLÄINEN DB PAPAT JA POJAT
Vanhat reiät voi esim tukkia jollain liimalla jos häiritsevät..
Tänään testailin 1x 300D2 xtr ja 400w teholla tuli 146+db piikkejä tuulilasille. Kilowatin teholla se tekisi jo ihan mukavia lukemia
Eivät ne häiritse, kuhan eivät vain painetta päästä pihalle? jos kumminkin sen subbarin kehikko tulee painamaan niitä niin eikai ne vuoda? Kaveri anto mulle nimityksen basisti. Mutta en soita bassokitaraa, vaan subbareita
Ikkuna/ovitiivistettä väliin siis liimattavaa, ei massaa
[ Muokattu maanantai 10 elokuu 2015, 21:09 ] Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
kuinkas paljon voi olla eroa deboissa hyvän ja huonon elementin välillä tossa 666 kotelossa? Kun yleensä kuulee juttua ettei niinkään elementti vaan se kotelo. Kaveri anto mulle nimityksen basisti. Mutta en soita bassokitaraa, vaan subbareita
Tässähän olisikin hyvä testin paikka. Vaikka 10 samanlaista koteloa ja jokaiseen eri elementti. Auto halliin tasalämpöön, kaikki kotelot autoon samalle paikalle ja soittaminen vakiolla teholla. Niiden mukaan sitten luvut järjestykseen ja paras elementti on selvillä.. Paitsi että tuskin on täysin selvä järjestys siltikkään. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Antaa ehkä hieman enemmän painetta korkeammilla bassoilla, kuin gznw12x. Mutta häviää matalissa bassoissa, jo 3cm liikeradalla alkaa elementistä kuulumaan epämäärästä huminaa. Kaveri anto mulle nimityksen basisti. Mutta en soita bassokitaraa, vaan subbareita