Oh-ho.. En oikein muuta voi sanoa. Vaikka kokemuksesta voisi sanoa että liiallinen hierominen ja hipostelu vie aikaa, niin silti. Nuo C-pilarin kohdat olisivat vain vaatineet hiukan aikaa ja miettimistä, turha sitä on pelkällä väkivallalla ratkoa. Markan suutari tekee helposti satasen vauriot. Onneksi tuokin kohta on korjattavissa takaisin ennalleen kun käyttää hiukan aikaa, peltiä, miggiliimaa, kotelosuoja-ainetta ja maaleja. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
nuo vauriot ei kotelosta johdu vaan ne on vasaralla ja isolla talttapää meisselillä lyöty kasaan ja halkastu... sinne vaan asennuttamaan.. TeaM AD/HD tiimipäällikkö Skoda Favorit Pickup 4th order Bandbass Blowthrough...
Pro, Stock 400w SM3 2011@141,8dB 2014 SM2 unl 9000(147,8) vitsillä mentiin Sitte soi tarpeeks lujaa ku kyytiläisiltä pärähtää basson lyödes kuset ja paskat housuun!
Jep jep... "Lootan mitootus onnistui täyrellisesti. Auto vaan oli väärän kokoonen. Sen jälkehen oli pakkoo vähän muotoolla epätäyrellistä autoo täyrellisen lootan ympärillen"
Luulisi koteloita työkseen väsäävän omistavan jonkun työkalun millä saa veistettyä kotelon kulmasta palan pois. Ei tainnut tulla sellainen vaihtoehto mieleen Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Mitäs jos annettas asian olla .janne on antanut vapaat kädet tehdä auton niinkun haluaa jolloin tässä on aivan turha syytellä timppaa tästä asiasta koska tosiaan jos on sanottu et saat tehä mitä haluat ja miten haluat kotelon niin sillon on aivan turha syytellä ja nostaa kissaa pöydälle
ja jos Hartsaa tai muuta mietityttää asia niin voipi ihan rohkeasti ottaa yhteyden timppaa ja kysyä puhelimitse mikä on homman nimi ja miten on asia oikeesti mennyt
tossa on timo raudasojan numero 0505263337 Kaikki alle 35hz on turhaa
2012 Sm 4 2013 Sm 2 2014 muutama osakilpailu voitto 2015 välivuosi/käsileikkaus
itseasias ei oo annettu lupa ku tehä sellanen kotelo ku sinne sopii ja moneen kertaan painotettu ettei autoo rikota ja kotelon kiinnityski piti pistää turvavöitten kiinnityspisteisiin mut sehä ei sopinu vaan puuruuveilla kotelosta läpitte suoraa palkkeihin... TeaM AD/HD tiimipäällikkö Skoda Favorit Pickup 4th order Bandbass Blowthrough...
Pro, Stock 400w SM3 2011@141,8dB 2014 SM2 unl 9000(147,8) vitsillä mentiin Sitte soi tarpeeks lujaa ku kyytiläisiltä pärähtää basson lyödes kuset ja paskat housuun!