Ei ole mitään järkevää syytä vaihtaa DLE::tä gz:taan. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Ei ole mitään järkevää syytä olla kokeilematta gz.... Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Katukäyttöön taisi olla pääasiassa tulossa, mutta ehkä kisoihinkin. kadulle laittaisin normi radioactivet-> matala Fs ja kisoihin spl mallit pämppäriin. Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Kyllä minua ainakin katukäytössäkin luku kiinnostaa Tuo pämppärinkin käyttäminen vähän niin ja näin, tuntuu ettei varsinkaan isommissa luokissa siitä juuri mitään irti saa(vrt refleksi).
Vallukylä, mitä sillä Ground Zeron yltiö matalalla Fs lupauksella tekee? T&t HÄMÄLÄINEN DB PAPAT JA POJAT
Oho, apina kuin apina niin heti ollaan naama norsun v.....llaan. 😂 Nooh antaa olla kisoissa tavataan. 😄 Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Eihän se siitä parempaa teekkään.... Itse tykkään kuunnella normaalisti matalaa bassoa joten mielestäni radioactive gz:lta on oiva vaihtoehto. Kisoihin sitten laittaisin tämän ko. elementit spl version. Mutta tämä vain minun mielipide.
Ja tähän kysymykseen:
Vaikea verrata dynyn 15d4 jossa Kytky vaihtoehdot 2 tai 8 ohm. Kun taas 2kpl dle 12" joissa 2×2 ohm Kelat, joissa Kytky vaihtoehdot 0.5 tai 2ohm.
Mutta kuten kysyjä saattaa tuloksista huomata ovat dle ja spl dynamics subbari varsin päteviä kamppeita kisailuun. Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014