Minkä suuruisia wattiherkkyyksiä olette saaneet aikaiseksi??
laskukaava on: peakdb-10log(luokkateho)
Meillä on Rellussa 144,52-10log257,3=120,4dB/w ja Skodassa 156-10log3928=120,06dB/w
[ Muokattu sunnuntai 01 maaliskuu 2015, 08:32 ] Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
No jos luokkateholla lasketaan niin TP-Import passat 6052W 121.38dB/W Saatto kyllä olla että luokkateho oli pienempi, ulkomuistista tuli tuo. Kyseessähän seinällinen vehe, niin ei voi samalle viivalle stokin kanssa laittaa!
Sitten on vielä ne dB dräkki autot joissa tais reilu 140dB/W olla.
Taisi olla EXT-autoissa olla vieläkin korkeampi herkkyys, ei täyskaasulla vaan osateholla.
Mukava tietää myös seinällisten kilpureiden herkkyyksiä. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Pösössä onkin surkea piikkinuotti ja raskaat bassot mutta ei kauaa.
MB kaistalla herkkyyttä olisi 117,51dB/w 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Enpä ulkoa muistanut, niin pitia kaivaa vanhoja exceleitä mitä Santin autosta espanjassa aikoinaan mitattiin kun se tähtäs ext1 luokan mestaruusa taistoon. 12/03/2011 vol23 58,6hz 173,24dB 51,94V 17,9A 929,73W 143,5565db/w
heh, ja nopeethan laskee että tuohan soi 10kilolla yli 180db
Vaan eipä soikkaan, siellä kun sattuu olemaan sellainen kompressio vasta pelurina ettei meidän leveekaista luokka teho soitoissa ole ikinä nähty. Vaan miltä kuulostaa 3db tehon lisäys(puhtaalla) ja luvun nousu joillain väsyneellä 1,5 deballa Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....