Elikkä virtapuolta pitäs päivittää silleen että riittää plutoniumin lankulle 0.5ohm kytkyllä...
Riittäisikö esimerkiksi yksi tuollainen auton ainoaksi akuksi taakse? ---> http://www.powerset.fi/ground_zero_gzbp_123500x Ilman että jänöt tippuu liikaa... Vaihtoehdoiksi ajattelin just gz:tan ja optiman tuotteet, mutta mikä tuolle olisi riittävästi?
Ei riitä, saa varmaan olla aika reippaasti akkua .5 kytkyllä tolle. Sanoisin että lähemmäs 100kg agm akkua laittaisin itse. Virtaa ei koskaan ole liikaa tarjoilla.
Osta jotain NSB:n CSB:n tai Exiden varavoima-akkuja. Usein 2 vuotta tai vähemmän käytettyjä akkuja on myytävänä paljon uutta halvemmalla. Niissä on 10 vuoden suunnitteltu käyttöikä ja hyvä virranantokyky. Jää tuosta 600€ budjetista rahaa vielä kunnon johdotukseen ja oikeisiin liittimiin. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
kun en mielellään käytettyjä kamppeita ostaisi, ja oma mielenrauha suosii joko yelloweja tai nuita gz, niin kysymys olikin eikö 2kpl jompiakumpiakaan riitä mitenkään?
Taitaa tolla kytkyllä olla 2 kpl aika niukassa. Itellä aikanaan oli noita plutoja 2 kpl 1 ohm kytkyllä kummallekkin 1 kpl 55 yellotopia kyllä ne riitti viä keulalla oma akku. Suosisin tota Hartsan vaihtoehtoa tai sitte 2 kpl 75 yelluota. Ite kun en osaa sanoa noista keltasisita gz akuista mitään. jarze
kun en mielellään käytettyjä kamppeita ostaisi, ja oma mielenrauha suosii joko yelloweja tai nuita gz, niin kysymys olikin eikö 2kpl jompiakumpiakaan riitä mitenkään?
monesti vähän käytetyt valmiiks kiukutetut akut on parempia kuin uudet ja nsb,csb yms voin kyllä suositella. välillä on ihan kivaan hintaan. Itse en edes harkitsisi tuota Gz:tan akkua. Team dbhukassa
Hupikäyttöön nuo edulliset käytetyt ovat erityisen hyviä, kun kilojen ei tarvitse rajoittua kisa-akustojen painorajoihin. Parilla 150-170Ah AGM akulla saa riittävän virranantokyvyn ja kapasiteetin. Rengaslittimille sopivat navat ovat myös plussaa. Jää monta liitosta pois sekä välttyy kullitettujen räkämetalliakunkenkien riesoilta. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...