Pinta-alaltaan tämä on sama 1500cm2 ja virin pitäis tipahtaa 35 seutuville.. kyllähän tämä portin teko alkaa pikkuhiljaa sujumaan ku useamman on jo pyöräyttäny 2014 Pro, Semi-unl 5500w SM3 153.4dB MaxSPL No wall 1. 156.6dB
Ompas ne jämptisti. Ei sua sais innostuun lähteen Kokkolan kisaan soittelemaan vaikka piruuttaan hc 4tonniseen ? Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Ompas ne jämptisti. Ei sua sais innostuun lähteen Kokkolan kisaan soittelemaan vaikka piruuttaan hc 4tonniseen ?
Jep, jämysti ne ainaki on.. Ei kyllä kehtaa enää tälle kaudelle lähtiä ajelemaan tommosta reissua. Menee kaikki vapaa-aika ja välillä vähän työaikaaki luvun metsästykseen finaaleja varten Mutta saas nähdä sitten, että mitä ens kaudelle keksii.. Jos tästä muokkais HC4000 auton.. Seinän rakennus tähän autoon on aika haasteellinen, niinku nuista kuvista varmaan huomaa missä asti tuo etuturvavyön kela on.. 2014 Pro, Semi-unl 5500w SM3 153.4dB MaxSPL No wall 1. 156.6dB
Seinäautoja on jo joka kylässä, mutta ei kovia HC4000:sia Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Eikös sen tuulilasin voisi liimata ihan tuulilasiliimalla? Puhdistat vain pohjat KUNNOLLA ja annat sen liiman kuivua kunnolla ennen soitteluita. Tuota pitävää liimaa saa ainakin Wurthilta. (Ja tuubin jämiä olen saanut paikallisesta lasiliikkeestä, mutta sitä ei auta pitkään säilöä) Turvavyön keloja pystyy siirtämään, se on vain yksi pieni hidaste. Mutta ehkä tuo seinämalli ei ole paras vaihtoehto, eikä ehkä helpoinkaan sitä lukua varten. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Eikös sen tuulilasin voisi liimata ihan tuulilasiliimalla? Puhdistat vain pohjat KUNNOLLA ja annat sen liiman kuivua kunnolla ennen soitteluita. Tuota pitävää liimaa saa ainakin Wurthilta. (Ja tuubin jämiä olen saanut paikallisesta lasiliikkeestä, mutta sitä ei auta pitkään säilöä) Turvavyön keloja pystyy siirtämään, se on vain yksi pieni hidaste. Mutta ehkä tuo seinämalli ei ole paras vaihtoehto, eikä ehkä helpoinkaan sitä lukua varten.
Joo toki tuulilasiliimalla, mut mä vaan että onko jotain erityisen hyvää.. Autoverin lasiliimaa suunnittelin turauttaa, kaverin työpaikalla sitä käyttävät.. Eiköhän se lasi pysy, ku kunnolla liimaa laittaa.. Toi turvavyön kelan siirto olis taas omanlaisensa operaatio mihin en heti lähtisi.. Siihenhän tarvisi kaikenmaailman testidatat katsastusta varten, että on varmasti tukeva kiinnityskohta.. 2014 Pro, Semi-unl 5500w SM3 153.4dB MaxSPL No wall 1. 156.6dB
Jaa pitääkö tännekki joskus jotain kirjotella? Ensi kautta odotellaan innolla! Autosta on bassopuoli purettu pois ja ensi kaudelle alettu jo suunnittelemaan uutta. 2015 kaudelle rakennan auton HC4000 luokkaan.
Ja Almeralla jatketaan!
Tuli hommattua 8 kpl xtrriä, näillä mennään.
Iso kuva Mukavan olonen subi Kohtuu löysät ovat Ei varmaan paljoa sisäänajoa tarvitse
Iso kuva 2014 Pro, Semi-unl 5500w SM3 153.4dB MaxSPL No wall 1. 156.6dB
Jees. Saadaanhan taas kunnon kisat pystyyn koska pösökin tulee HC4000w. Mielenkiinnolla odotan mitä saat noilla aikaan! 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)