Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä tällä autolla tehdään kisojen/näyttelyiden ulkopuolella? Onko tämä "talliruusu" ja liikkuu "punaisten puuhakilpien" avustamina, vai käykö tämä katsastuksessa vuosittain ja on liikenteessä jatkuvasti. Upeaa ja tyylilleen uskollista rakentamista, mutta eikös GZ:tat ole liian näkyväväritteistä tuohon armylookkiin.. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Kakkis on "talliruusu" eli punakilvillä annetaan tapahtumissa laatuaikaa ja muuten makaa tallissa raisk...rakennettavana Todettiin, että muuta käyttöä tulisi kuitenkin niin vähän, että ei toimita nähdä vaivaa/pistää rahaa katsastuksiin/vakuutuksiin. Välillä toki hieman rajoittaa menemistä.
Ja mitä tulee noiden radioactiveiden sopivuudesta teemaan, niin itse tuumattiin että sopisi jopa paremmin värimaailmaan kuin xtr:ät.. Tosiaan kyseessä on nuo uudet peltirunkoiset, ei ne kirkkaan keltaiset.
Vani kirjoitti ...
Teillähän oli yhdestä bassosta jääny piuhatkin laittamatta , eikö seki syö vähä lukua?
Onha se vähän tiellä, mutta kotelossa ei tosiaan sillä kohti ole reikää, joten ei mahottomia syö. .: h u u s k o b r o s . c o m :.
OT:na jatkan vielä kysymistä.. Riittääkö punakilpiin perusteluna auton näyttäminen ja ajoreitiksi lähtöpaikka-näyttöpaikka-paluupaikka? Ihan tarkkaan eivät katsastuskonttorilla osanneet vastata kun tänään tiedustelin. Hinta tuli kyllä kuin apteekin hyllyltä. Pitäisi oma kosla käyttää viikonloppuna "immeisten ilmoilla" puuhakilpien avulla. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Minulle sanottiin hyvin palvelevalta A-katsastuksen konttorilta seuraavaa: Siirtoluvalle on kolme hyväksyttävää syytä. Siirto korjattavaksi, kilpailu ja esittely. Kilpailuun tarkoitettu siirtolupa on voimassa ainostaan kilpailualueella/reitillä, ei matkalla kilpailualueelle. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
itse oon kerran puuhakilvet hommannut, vaikkakin auto hajosi ja hinattiin koko matka paikanpäälle
Hyvä syy oli: Siirto myyntitarkoituksessa välillä: kotipiha - kilpailupaikka.
ei mennyt kaupaksi, joten lupa oli ajaa kisapaikalta kotio.
Tosin en tiiä miksei autoa voisi katsastaa, silloin olisi 100% varma että alustassa on kaikki ok, auton kunto muutenkin ok, eikä ylipaino ole vaaraksi, koska on leima.
auton saa 4e:llä tieliikenteeseen ja 4e:llä pois. maksaa vähemmän, mitä puuhakilvet ja jos kesässä on esim 5 reissua niin puuhakilvet on 140e? ja "laillinen tapa" on 40e. Savun hälvettyä, tarkista liitokset: LISÄÄBASSOA.FI
OT:na jatkan vielä kysymistä.. Riittääkö punakilpiin perusteluna auton näyttäminen ja ajoreitiksi lähtöpaikka-näyttöpaikka-paluupaikka?
Meillä perusteluna on ollut "Autoon kiinteästi asennetun äänentoistolaitteiston esittely". Lisäksi kun merkkaa tuon ajoreitin ja kuskit niin pitäisi olla ok.
itse oon kerran puuhakilvet hommannut, vaikkakin auto hajosi ja hinattiin koko matka paikanpäälle
Hyvä syy oli: Siirto myyntitarkoituksessa välillä: kotipiha - kilpailupaikka.
ei mennyt kaupaksi, joten lupa oli ajaa kisapaikalta kotio.
Tosin en tiiä miksei autoa voisi katsastaa, silloin olisi 100% varma että alustassa on kaikki ok, auton kunto muutenkin ok, eikä ylipaino ole vaaraksi, koska on leima.
auton saa 4e:llä tieliikenteeseen ja 4e:llä pois. maksaa vähemmän, mitä puuhakilvet ja jos kesässä on esim 5 reissua niin puuhakilvet on 140e? ja "laillinen tapa" on 40e.
Ville Laske myös katastusmaksut tohon 40e eli sillon ollaa jo lähempänä 100e jos ei ylikin päästöjen kanssa ja kyllä jokainen nyt sen verran tajuaa et kattoo oman autonsaläpi et on ok kunnossa ajoa varten.itse ainakin oon vaihtanut putkiston osittain uusiksi ja pohja käyty läpi ja massattu ja takapään jarrut käyty läpi yms.itse ainakin saan luvat kun menee edustus autona ja tänä kesänä ei tuu kun kaksi kisaa korkentaa eli menee joku 60e +finaali Kaikki alle 35hz on turhaa
2012 Sm 4 2013 Sm 2 2014 muutama osakilpailu voitto 2015 välivuosi/käsileikkaus
Luulen auton olevan teknisesti kunnossa, katsastus ei pitäisi olla este. (paitsi korkeuden puolesta) En vain näe taloudellisesti tässä vaiheessa vielä järkevänä pitää 2 eri autoa liikenteessä, koska verot+vakuutukset, noin 200 km päivässä työajoa, koira, ipanat, yksineläjä ok-talo, ja toinen olisi bensa/2-hengen auto ilman takakonttia. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus