Stock 1500w olisi luokka. Takapenkki toimii normaalisti, eli lukittuu alkuperäiselle paikalle, istumaan mahtuu 3 aikuista ja kaikki toimii, kuin tehtaalta tultaessa, hivenen kovempi versio vain lepuuttaa selkää. Team Basshazard: Facebook: http://fi-fi.facebook.com/TeamBasshazard Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=EUN34IhVa34
Eli oot vakiopenkin poistanut ja tehnyt vaneriselkänojan jonka sisälle upottanut vahvistimet?
onkohan tuo edes tieliikennesallittu?
En osaa sanoa saako vakiojakkaran tilalle laittaa puupenkin.
Eli tuohonkin on vastauksia niin monta kuin katsuriakin
* Vahvistimet voivat olla asennettuina seuraaviin paikkoihin autossa:
Tavaratilaan * Hattuhyllyn yläpuolella, kuitenkin niin, että pois nostetun hattuhyllyn saa paikoilleen(jos hattuhyllytulkinta on käytössä). POIKKEUKSET: o Sedan-tyyppisessä autossa vahvistin voi olla hattuhyllyssä kiinni.
* Takaselkänojassa (ei tarkoita upotusta), jos penkki lukittuu sille tarkoitettuihin kiinnityspisteisiin. * Takapenkin alla (ei tarkoita upotusta), jos penkki lukittuu sille tarkoitettuihin kiinnityspisteisiin. * Kuljettajan penkin alla, jos asennus ei rajoita penkin normaalia toimintaa. * Apukuljettajan penkin alla, jos asennus ei rajoita penkin normaalia toimintaa. * Kuljettajan jalkatilassa, jos asennus ei haittaa polkimien käyttöä. Lisäksi asennuksen korkeus tulee olla alle 7cm ja asennus on sekä vahvistimelle että matkustajalle turvallinen. * Apukuljettajan jalkatilassa, jos asennuksen korkeus on alle 7cm. * Takajalkatiloissa, jos asennuksen korkeus on alle 7cm.
Sekä eikös vaikuta periaatteessa sekin kun tavallaan penkki puuttuu kokonaan? Verrattavissa esim. apparinpenkin puuttumiseen?
[ Muokattu maanantai 09 kesäkuu 2014, 13:20 ]
\\\"RoE\\\" kirjoitti ... Do not ever describe an amp\\\'s power by its peak power again, or the bass gods will strike you down and burn all of your equipment
Kiitos vastauksista. Säännöt on nyt selkeet, toki luettiin ne jo aiemmin, ei vain ihan täysin ymmärretty. Alkuperäinen idea oli kysyä, että mikä on kompensaatio kun tuo ratkaisu on jäämässä autoon. Akku siirtyy varapyöräkoteloon auton alkuperäiselle vararengaspaikalle auton alle, mutta vahvarit olisi jäämässä tuohon räkkiin (kisoissa akku oli kuskin takana ja vielä kiireessä ei ehditty kunnolla kiinnittää). Täytyy vielä mitata mittarilla ettei nosta lukua, tuskinpa nostaa, kun paine nousee kuitenkin koko ratkaisun yli, koska subi ja torvi on suunnattu ylöspäin, eikä materiaali ole mitään 24mm koivuvaneria tuplana.
Materiaalina on auton alkuperäinen metallikehikko, jonka päälle on laitettu 12 mm paksu vaneri, johon on tehty pleksiupotukset, joista näkee vahvarin ja jännitteet. Kokonaisuus lukittuu täysin alkuperäisillä kiinnikkeillä täysin alkuperäiseen paikkaan. Levy on nostettu 7 cm metallikehyksestä irti 4 metalliputkella, eli on auki sivuista.
Katsastusmies totesi että kyllä tämä on laillinen ratkaisu kun edelleen mahtuu 3 taakse ja heille on alkuperäiset turvavyöt. Saattaa toki mieli muuttua jos katsastusmies vaihtuu.
Pakkohan se on sitten muuttaa, jos tämä malli ei mitenkään taivu kisaamiseen. Mietittiin vain, että mistä saatiin mainio -7.8 db kokonaiskompensaatio Tuurissa ja kuinka paljon sitä saataisiin pienemmäksi. Auton omistaja, kun ehti jo ihastua pieneen showlisään autossa.
Tuo kuuluu mielestäni kuuluu kategoriaan: Muu sääntöjen vastainen asennus, kompensaatio -0,5dB. Ratkaisu antaa lisätilaa kotelolle, joten siitä saa etua sääntöjen mukaiseen asennukseen nähden, joten siitä pieni kompensaatio on paikallaan. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Tätä asiaa, kun tässä joukolla on pähkäilty, niin viimein syttyi idea lamppu. Nostamme subikoteloo 7 cm ylöspäin, jolloin portti jää juuri ja juuri alle alkupräisen hattuhyllyn ja asennamme vahvistimet kotelon alle. Näin vedot kisa-akusta jää maksimaallisen lyhyeksi ja koko pieni Pösön kontti on hyötykäytetty. Kiitos kaikille vastanneille, Teidän vastauksien avulla syttyi idealamppu.