Voe mahoton kävin kylil heittää kiesii nii ei päiväs aikaan tajunu miten paljon valot himmene kun antaa kunnolla volaa meinakohan akku/laiturista loppua potku.Nyt pimellä oikein välkkyi ja huomattavasti himmeni kun tuli tosi syvää bassoo.Postis ois voltti mittari maanantaina suappi haettua sen nii näkee et mitä lukemia tulee.
Aika ison saat laittaa enneku tulee mitää ongelmia.. kannattaa testauttaa jossai se akku et jos on kunnossa ni toine akku sitte konttii! #Project.Rat.Golf.DB
Upotettavan jännittemittarin hain postista,ja pikaisesti testasin auton käynissä ja pienel volalla näytti 15.0/15.1 lukemaa,pitää koetta asentaa kunnolla johinkiin ton mittarin nii voi sit antaa samalla volaa nii näkisi miten rupee lukuu muuttuua
Kannattaa tarkistaa vaikka yleismittarinkanssa että se jännitemittari näyttää suurinpiirtein samoja lukuja. Siellä mittarin takana usein on "kaliprointi potikka" josta saa säädettyä tarkkuutta.
Todih,ompas aikaa pyörähtänyt kun viimeks tännekiin kirjoitellu jotain,kaikki päivitykset menee suoraan tiimin sivustolle FB:ssä nii eihän tänne muistaa kirjoitella prokkista.Tosi paljon on tapahtunut viime päivityksen jälkeen nii ruetaan purkaa tätä.
-Aluksi asenettiin Optima yellow top 75ah keulille et loppui toi valojen välkkyminen ja laitettiin akulle rungosta 70mm2 maakaapeli.
Samalla oli hakusessa 8" putkella kotelo ja sopivasti löytyi 4:lle 12"lle ,joten metästämään yhen elementin lisää
Kotelon ja elementien sommittelu alkoi,tässä vaiheesa ei ollu mitään mahdolliisuutta rakentaa koteloa missään mualla kun parvekella.
Kotelon saatua konttiin nii pitihän sitää saada tietää miten kovasti se soi samalla Lehdessä huomasin että Joensuussa on tänä vuonna EADC tsembalot nii pakkohan se oli suunata Joensuuhun soittaa..144.44 piitkki tulos 4:llä 12" :lla ei vielä kovasti hymyilyttänyt.
Samalla taustalla koko ajan oli Niko Rossin kaa toimintaa MB tiimin perustamisestä ja alkoi kovasti kilpaillu mielessä rakentelu kiinostaa.Joten autosta purettiin kattoverhoilut,takalukun muovit ja varapyöräkotelo.niihin yhtenssä sais 3,5m2 STP Black Goldia laitettua.Ja tietenkin nälkä kasvoi koko ajan.Buumin lähteminen vähän arvelutti kyseisellä setillä kun ois menty stock 600w aika perkelen moisella miinuksella nii täytyi tehdä jotain.
No eihän siinä auttanut muuta kun purkaa elementit pois kotelosta ja myydä ne etiäpäin.
Samalla sattui sopivasti järeä GZPA4000DXii myynissä joten ICE-1500 sai väistyä kans.Teho luokitus pomppas äkkiä 1000w
Kaiken aikaan pähkäilyä että mitkä elementit tulisi tilalle,xtr,focus ja dd ymm..mut sit sattuikin sopivasti että nykyisessä tiimissä olevalla Juhalla oli yks Autostudion 12" joka vaihtuis minulle Toki eihän yhellä elementillä voinu ees ajatella jatkavan nii tuli haettua kaupasta toisen samalaisen.Sama kotelo oli käytössä johin laitettiin puubassot ja maalattiin se
Sattui sopivasti Varkaudessa crusingit ja sielä olli mittaus päivät,nii pitihän sitä käydä testaa mitää noil 2x12" irtoaisi vaikka oli aika pahasti keskeen sisään-ajot ymy säädöt.145.1 piikkas nii oli sellainen olo et mitä täs nyt tekee..no eihän siihä auttanut kun hakea kaupasta kolmanen samalaisen ja sovitta sen kotelon Samalla piti saada ovista vakio kajarit pois ja tilalle tuli toki Autostudion Ref 602 erkkasarja
Paljon töitä on teetättänyt ja paljon harmaita hiuksia tullu mut kova työ palkitaan,Jyskän kisassa haettu Stock 1500w SE 145.5db:llä mikä kyll pisti jo hymyilee,tästä on hyvää jatkaa rakentelua kohti kuukauden päähän Joensuun kisaan.