Tuli pikku ongelma kun auto vaihtu ja edelliseen tarkotetut 6,5" Rainbowin erkkasarja ja 6,5 focalin koksut jäi asentamatta ja nyt oisin istuttamassa niitä uuteen autoon. Uudessa autossahan on 3,5" kajarit edessä siellä jalkotilan ulkoseinässä ja hattuhyllylle saa kyllä ne koksut helposti kun sorvaa isommat reijät siihen pahviin. Onko kukaan modannu 316 viistoperään isompia etukajareita sinne jalkotilaan vai pitäskö rakentaa ovipahvit uusiks?
Ei sinne jalkotilaan mitään kannata tehdä. Tuskin jää minkäänlaista tilavuutta tuolle elementille ilman että tulee jalkojen tielle tms. Paremman saat kun asennat ne oviin mutta toki siinäkin joutuu modifioimaan ja oven vaimennusta ei kannata jättää tekemättä. Tietysti jos haluaa pitää orkkis kunnossa niin ehkä 4" sarja menis jalkatilaan pienellä vaivalla. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
E36:sten hyvä puoli että osia saa puol ilmatteeks niin jos ostais toiset ovipahvit ja modais sen alaosan vaikka vanerista niin saa kulmaakin siihen kajariin
Ei liity asiaan mut täsä kun alan nuita erkkoja asenteleen autoon ja vedän uudet kajarinjohot erkka vaffilta nii semmosta olen täsä miettiny kun vahvari on kuskin puolella peräkontisa nii sille puolen tulis lyhkäsemmät johot mut vänkärin puolelle pitemmät. Eli onko kellääs tietoa et haittaako jos kuskin puolet johot on lyhkäsemmät kui vänkärin vain leikkelenkö kuskinpuolelle yhtäpitkät kuin vänkärille?
No sekin toki pitäneepä alkaa pilkkoo niitä mittoihin JVC KD-DV6202 + GROUND ZERO GZVM700HRXII 7'' 2x Focus acoustics CHK-6 Focus acoustics fx-4150 ja SPL Dynamics TC-704 Focus Acoustics Black 15D2 SPL Focus Acoustics Fx-1500D silver
Joo, eipä siitä pienestä ylimääräisestä pätkästä haittaa ole. Kunhan nyt ei kieputa rullalle sitä ylimääräistä, ettei tuu jakosuodatinta siitä johdosta...