Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 116
Jäsenet: 0
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4381, Uusimmat: R4nd0m
Satunnaisia kuvia galleriasta
Tulevat tapahtumat
25 toukokuu at 1000
Kausala

15 kesäkuu at 1000
Myllykoski

29 kesäkuu at 1000
Jyväskylä
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
Foorumit
MaxBoom.fi :: Foorumit :: MaxBoom :: Laitteisto & Rakentaminen :: Erillissarjat / Koaksiaalikaiuttimet
 
<< Edellinen Keskustelu | Seuraava Keskustelu >>
Mikä 6,5" 2-tie sarja 200-500e hintaluokassa Audi A6
Moderaattorit: Rälläkkä, dbwarrior, Sorkku, pessi, Sebu_J, Marjut, mavks, insane626, Arthor, pete-, jusu+, Neo, kotka, Kettle, avalon, timbajeij, warcock, MaxBOOM_hallitus, Iiro.Riikonen, TombBringer
Tekijä Posti
Rae83
lauantai 02 maaliskuu 2013, 10:17
Sijainti: Pori
Postit: 3

Rae83:n galleriaan
Mulla loppuu tietämys 200e sarjoihin ja haluisin tietää saako rahalle vastinetta esim.500e sarjalla. Älytön kulta korva en ole ja kovaa tykkään kuunnella välillä. Ideana oli laittaa sedanin A6 Audii vakio paikoille, etu ja taka oviin.

Hyllyssä olis DLS ms6a, jos ne menis taka ovii ja eteen laittas jotain muuta, vai kaikki uusiks?

Edit: Vahvistin ehdotuksia kans! Mielessä kävi joku 4x150w 4ohm

[ Muokattu lauantai 02 maaliskuu 2013, 10:20 ]
Takaisin ylös
Jaa Facebookissa
Sebu_J
lauantai 02 maaliskuu 2013, 10:57
MaxBoom Staff
Postit: 717

Sebu_J:n galleriaan
Tulevassa Autosound lehdessä on 200-400e erkat testissä. Itse laittaisin Helix:n DSP:n ja Rainbow SL-C 6.2 erkan ( OVH hinnat n.600e )
Ipaul pääte on varma valinta jos äänenlaatua hakee.

Lisää bassoa.. - www.audioimport.fi
Takaisin ylös
Nettisivu
Rae83
lauantai 02 maaliskuu 2013, 16:11
Sijainti: Pori
Postit: 3

Rae83:n galleriaan
Erittäin mielenkiintonen vaihtoehto toi! eikä hintakaan päätä pakota. Noita 2 sarjaa etee ja taakse samat ja tehoa kun sais joku 4x200w ni vois olla aika mun makuun.
Kiitos tästä ideasta = )

Mulla on ollut käytössä tää paljon puhuttu Rainbow Sax sarja, Miten tää eroo niistä, ku hintakaan ei ole paljoa isompi? ilmeisesti tehonkestoa on ainakin enemmän?
Takaisin ylös
Sebu_J
lauantai 02 maaliskuu 2013, 16:30
MaxBoom Staff
Postit: 717

Sebu_J:n galleriaan
SL-C on SAX:sta päivitetty parannettu versio. Oli jossain viime vuoden ASTM lehdessä vertailu niistä jossa todettiin paremmaksi myös ja sitä se kyllä onkin. Tuo Helix DSP on kyllä joka sentin arvoinen kampe jolla tekee ihmeitä !

Lisää bassoa.. - www.audioimport.fi
Takaisin ylös
Nettisivu
 

Mene:     Takaisin ylös

Muuta tämä keskustelu: rss 0.92 Muuta tämä keskustelu: rss 2.0 Muuta tämä keskustelu: RDF
Powered by e107 Forum System