ja tietyn pisteen jälkeen, kun koteloa siirtää kohti keulaa, niin tippuu 3dB / 5cm.
eli "parhaimmassa" kohdassa tulee 147,88dB ja tästä joku 50cm keulaan päin ni tulee 135dB tienoilla
piikkitaajuus tietty, en oo jaksanut burppailla joka taajuutta joka kohdassa konttia, mut piikillä sama volume ja kotelojumppaa.
Ootko kokeillut etupenkkien takapuolella niin että subi on vänkärin puolella osoittamassa eteen päin ? Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Ootko kokeillut etupenkkien takapuolella niin että subi on vänkärin puolella osoittamassa eteen päin ?
etupenkkien takapuolella noin 15cm kaadetun takapenkin reunasta subi kuskin takana refleksi pelkääjän takana 2,5cm etupää korkeammalla, kuin takapää tuli lähes sama tulos, mitä taaksepäin ampuvana.
mutta tällöin oli kaikki verhoilut kiinni.
burppailin yli 140dB auton piikkitaajuutta, mutten maksimeja ottanut että akku kestää tuntien pituisen burppailusession. nyt la-su akselilla vois kokeilla tuo sama paikka ennenkuin verhoilut laitan kiinni ja verhoilun kiinnilaittamisen jälkeen "maksimit" jos saisi pikkasen lisää ähkyä
hifikonex oli saapunut mittailemaan äänenpaineita. vastusta ei oikein ollut, toiseksi paras tuuttasi 135dB tauluun, itse vedin 147,4dB. sieltähän napsahti pokaali takanreunalle
piikkiä vaan soiteltiin, ei mitään maxbuumia. palkintona pari pakettia silentcoat goldia, jotenkin musta tuntuu että tää oli joku vinkki. ei toinyt NIINPALJOA rätise, eihän?!
varmaan yks levy menee kokonaan rekisterikilvelle :3
tähän on hyvä päättää kesä, nyt seuraavana talvirenkaiden, alupallojen haku ja katsastus lokakuun lopulla. äänenpainetouhut saa jäädä nyt kevääseen asti volvon kohdalta, ajellaan sisään vain.
kävipäs tuuri, ensikuun 5. pvä lähtee paketti ameriikan maasta mukanaan palanen Alpha Damp -vaimennusmateriaalia, eli mukamas "maailman parasta" tavaraa.
otin yhteyttä ja saan näytepalasen jota voin verrata karhukruising päivillä voittamaani STP Goldiin.