Offtopiccia auton rakenteluun. Mutta kokeilitteko perusohjetta että koputtele kuminuijalla joka sivulle ja anna sitten syklittäin ISOJA jännitepiikkejä sisälle? Ja tätä muutamia kertoja toistettaessa älylaturi saattaa lähteä akun huoltotilaan. Esim 12 voltin akkuun 24 voltin jänöpiikkejä isoilla apukaapeleilla tupla-akustosta.
"perusohje" oli että katukiveen piti heittää, kuminuijaa ei mainittu. No mutta ensi kerralla sitten!
Onhan noihin noita ohjeita olemassa, niin kuin myös valmiita tuotteita (lämmössä muotoon taivutettava levy, joka jäähtyessään jää muotoon) Mutta ennen muotoonsa taivutusta tuonne voisi laittaa epoksiliimaa tai autokäytössä notkea lasikuitupakkelia. Kotikäytössä voisi mennä perus puuliima, jonka sekaan on hiukan sotkettu sahajauhoa. Ensimmäisen kerran törmäsin kyseiseen työskentelytapaan vanhan timpurin apuna ollessani (vanhalla paperitehtaalla törmää kaikkeen mielenkiintoiseen) Amiksessa tarvittavat kaaret tehtiinkin sitten ohkaisemmilla vanerisuikaleilla ja tukirungolla. Kiskollinen upotussaha on ko työhön aika kiva kapine. Hyvä video. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus