Vahvistintelinettä kaudelle 2016 alettu suunnittelemaan. Pari A5:sta poistuu, SS4a:t tulee dominoimaan koko etupäätä ja tavoitteena on toinen mörköpääte.
Joko M4a myyntiin ja kaksi M5:sta tai toinen M4a. +0,22dB hakusessa, pirskatti
Mitäs jos vetäiski "överiks" ja säästää sen rahan mikä menis m5 tai toiseen m4a... Laittaa nykyisen m4a:n myyntii ja ostaa sitte suoraa Z2b? Kokeile ja opi
Mitäs jos vetäiski "överiks" ja säästää sen rahan mikä menis m5 tai toiseen m4a... Laittaa nykyisen m4a:n myyntii ja ostaa sitte suoraa Z2b?
Se oiskin ihan hyvä idea, mutta tehollisesti ei montaa wattia tulisi enempää, koska 12v järjestelmä. Tosin Z2b:stä otettu huhujen mukaan yli parikyt kiloa ulos, että päätteessä on potentiaalia, mutta ei suomesta saa akustoa saati laturia, mikä lataisi sen 18V eli 21,75V ja amppeereita sais tulla se 200A+
Siksi Z2b ei sovellu mun käyttöön, koska haluan että sillä voi soitella musiikkia ajaessa, eikä ainoostaan laturin päästä
Riva kirjoitti ...
Ens kauden tavoite 160 lasille? Onko tuulilasi muuten liimattuna vai meinaakko koko lasin vaihtaa?
Ja eipäs ahnehdita. Toinen m4a vaan. Kumminkinkin sitä rahaa palaa aivan tolkuttomasti. Ei tarvi sitten tinkiä jostakin tärkeemmästä.
Enskauden tavoite soitella yli edellisen ennätyksen, eli 159,79dB riittää mulle Mutta tehot tuplaamalla ja +0,22 matkaa 160dB:hn niin kaikki on mahdollista!
Lasi vaihtuu sitkun irtoaa/hajoaa. Se on ainoo joka elää tällähetkellä selkeästi, niin mitäpä sitä liimailemaan ennenkun menee rikki. Onneksi ei tänävuonna tyhjennetä koko autoa hylsyksi, vaan tehdään kaikki osa -alueet paremmin, niin ei mee rahaa rakentamiseen niin paljon... ... ..
kotka kirjoitti ...
Ostat toisen M4a:n ja sitten modaat nuo M4a:at antamaan M5:n tehot.
Kaikki laitteet on ja pysyy modaamattomina, jotta jokaisella minua seuraavalla jampalla on mahdollisuus rakentaa samanlainen tai jopa kovempaakin soiva pirssi. Päätteiden modaukset / hybridibassot taitaa mennä jopa laittomaksi eri kilpailuformaateissa. En oo seurannut viimeisimpiä muutoksia, mutta ainakin buumissa päätteiden modaukset on ollut kiellettyä. Savun hälvettyä, tarkista liitokset: LISÄÄBASSOA.FI
Nythän Boomissa on ihan sama vaikka itse rakentaisi vahvistimen alusta asti, kunhan luokan mukaiset voltit soiton aikana saavutetaan. Että sikäli Modaamaan vain Mutta mikäs estää laittamasta modausohjeita näytille, jolloin edelleen kaikilla mahdollisuus tehdä identtinen setti? V70 hifistyy. Harrastemobiili hakusessa.
Vahvistintelinettä kaudelle 2016 alettu suunnittelemaan. Pari A5:sta poistuu, SS4a:t tulee dominoimaan koko etupäätä ja tavoitteena on toinen mörköpääte.
Joko M4a myyntiin ja kaksi M5:sta tai toinen M4a. +0,22dB hakusessa, pirskatti
eikö nuo m5 oo aika paljon kalliimpia m4a verrattuna?? Eli rahallisesti järkevämpää ostaa vaan toinen m4a?
"Oikean" ikkunatarran asennukseen voi käyttää apuna fairy-vesiseosta, kuten ikkunakalvon kanssa. Helpottaa melko paljon tuollaisen moniosaisen siirtokalvon asennusta. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus