Tänpäiväiset mittaukset talteen. Äkkiseltään mitä huomioita täytyy ottaa on se, että ei paljoakaan vaikuta impedanssiin onko portin litrat 17 tai 57. Eniten ihmetyttää miksi 1500cm2 38hz portti piirtää lähes samallaista käppytää mitä 2100cm2 44Hz portti.
Täytynee hieman vertailla muutoksia omaan teoriaan ja päivitellä sitä sen mukaan Vielä puuttuu vastemittaukset ja piikkideppat, ennenkuin voi sanoa hyvää tai pahaa.
Nyt otetaan törkeet keinot käyttöön. 2V kennot kytketään ja laturit laitetaan kiinni
Otetaan se 160 vielä tän syksyn aikana, ni pääsee rauhassa purkaa auto ja rakentamaan lisäakustolle tilat ja parannettua muutenkin kabiinin toimivuutta yms.
Miksi käyttöjännitteen lisäys ei tuonut lisää lukua? DD M4a:ssa on ylivirtasuoja kaiutin puolella, joka kytkeytyy päälle 100A:n korvilla. 1ohmissa 14v järjestelmän ansiosta pääte antaa +26V jännitettä +10A virtaa, joten 2v lisäys tuotti kaiken kaikkiaan ~ +2500w enemmän tehoa.
0,25ohmissa 14v järjestelmän tuoma jännite lisäyksestä ei ole mitään hyötyä, sillä kaiutin puolen ylivirtasuoja kytkeytyy päälle, kun kaiuttimen ulostulosta yrittää ottaa yli 100A. Savun hälvettyä, tarkista liitokset: LISÄÄBASSOA.FI
Oliko lämpötilalla vaikutusta piikki hertziin? Kotelon tuennalla ei ollut vaikutusta? Loppuuko bassoista liikerata? http://www.youtube.com/user/Domax1234 ------------------------------------------------------------------ 2010: Stock 4000w 132.2dB 2011: SM3 / PRO Stock 600W, 142,8 dB 2012: PRO Stock 2500w, 148,2 dB / Pro Stock 600w, 144,4 dB 2013: SM1 / PRO Stock 3500w, 151,0 dB 2014: SM2 / PRO Stock 1500w 149.4dB + Finaalien Demokisan voitto + Hienoin Stock asennus 2015: SM1 / PRO Stock 1500 150.3dB
Mikset poistanut prottia käytöstä, jos se vaan siitä oli kiinni? Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Mikset poistanut prottia käytöstä, jos se vaan siitä oli kiinni?
Ei oo ollut tapana modata päätteitä. Tai jos lämpötila -anturin laittaminen päätteen sisälle lasketaan modaamiseksi niin sitten kyllä Enkä kyllä edes tiedä miten ylivirtasuojan saa päätteestä poies.
Toisaalta, suojathan on siellä ihan syystäkin
Domax kirjoitti ...
Oliko lämpötilalla vaikutusta piikki hertziin? Kotelon tuennalla ei ollut vaikutusta? Loppuuko bassoista liikerata?
sama piikkas mittariin, mutta pari taajuutta alempaa raitaa joutu soittaa. Koitin kyllä lämmittää autoa paripäivää ettei mahdottoman kylmä ollut.
Tehoahan tonne ei mennyt wattiakaan enempää, mitä 159,78 vedossa ja 159,78 vedossa oli jo tuennat ja samankokoinen portti.
Ainoa ero oli, että porttia jatkettiin katosta ja seinistä, mikä mutu tuntumalta toi pari kymmenystä lisää, koska edellisellä kerralla 159,2 tuli 2-3 kertaa ja sit ihan puskista 159,78 (superpositio?). Nyt tuli 159,50dB, 159,55dB, 159,48dB mutta ei millään sen yli.