Päätimme järjestää kilpailun jossa parhaasta sivuston / maxboom toiminnan kehittämisideasta saa loistavia palkintoja. Elikkäs idea on seuraavanlainen. Mieti jokin idea tai ajatus tai mikä vain millä luulet että maxboom sivustoa tai kilpailuja voidaan kehittää parempaan suuntaan. Rustaile ideasi mahdollisimman tarkasti tähän topicciin. Voittajalle on luvassa seuraavat asiat: - Support ominaisuus vuodeksi - MB-rekisterikilven alunen 2kpl - MB-tarra 2kpl - MB-t-paita 1kpl Ja jos ideasi on yyber loistava niin ensivuoden finaaleihin vip paketti joka pitää sisällään hotellit ja liput hts tapahtumaan koko viikonlopuksi.
Eli nyt jokainen vain rohkeasti kirjoittamaan oma ideasi. Kilpailun on tarkoitus päättyä 31.10.2010 Ilmoitamme voittajalle henkilökohtaisesti sekä tällä sivustolla.
Koskee uusien kilpailijoiden hankintaa vanhan jäsenen toimesta. -kilpailijan tullessa ensimmäisiin osakilpailuihin, saisi esim. 2e alennetulla maksulla osallistua -osallistuessaan kilpailija sanoo rekrytoijan nimen (esim. vaatimuksena pro-luokitus tai sitten ei) jolloin rekrytoija saa pienen poletin seuraavaan kilpailuun mihin osallistuu, tyyliin 4e alennuksen tai tuo sama 2e osallistumismaksusta pois.
nämä voisi motivoida uusia kilpailijoita ja sitten vanhatkin ehkä innokkaammin kertois lajista eteenpäin ja kyselis "kyliltä" porukkaa mukaan. 2015 - 3,5kW Showcar.... 2014 - VÄLIVUOSI 2013 - SM2 3,5kW Showcar 151,6dB 2012 - VÄLIVUOSI 2011 - SM1 2,5kW Showcar 148,6dB 2010 - SM1 4,0 kW 148,3dB 2009 - SM2 3,0 kW 144,8dB 2008 - SM2 1,5 kW 141,0dB
laittaa lehtiin ilmotusta sivustosta jossa lukis esim: kaikista tapahtumista/kilpailuista. aloittajille: löydä kaikki maholliset asennus ohjeet/neuvot sivuiltamme ja tutustu verkkokauppaamme. oikein kannustavaa tekstiä laittaa sinne JVC KD-DV6202 + GROUND ZERO GZVM700HRXII 7'' 2x Focus acoustics CHK-6 Focus acoustics fx-4150 ja SPL Dynamics TC-704 Focus Acoustics Black 15D2 SPL Focus Acoustics Fx-1500D silver
Julisteiden (A3) jako jossa osakilpailut kaikkiin autohifi liikkeisiin. Julisteessa päivämäärät ja tapahtuma paikat sekä lyhyt info lajista. näin asiakas joka ostaa tavaran pääsee heti käsiksi itse lajiin viakka kisaaminen ei olekkaan päätarkoitus.
Melkein joka paikkakunnalla on joku kisaaja näinä päivinä ja voisi neuvotella paikallisen liikkeen kanssa julisteen asentamisesta ja antaisi lyhyen markkinointi puheen firmalle jolla voisi saada luvan julisteelle näkyvällä paikalla.
Mahdolliset sännöt standi maiseen tyyliin sijoitettuna jotta jokainen voi itse ottaa matkalukemista autoon ja suunnitella kilpailuun osallistumista. (esim neljä sivua: 1 yleistä, 2.maxboom, 3. maxboom pro, 4. unlimited.) Esimerkki toimivista asennuksista ja ratkaisuista kuvina.
yhdyn Haaparannan ideaan. eli juliste jossa kisapäivät ja paikkakunnat ja lyhyet yhteystiedot. erikseen jaeltava INFO joko tapahtumissa 1-2 euron hintaan tai vapaassa levityksessä (vaatii ison pääoman). INFO-lehdessä lyhyt sepustus lajin historiasta ja yleisesti. kisailtavat luokat ja esimerkkiautoja ja asennuksia, takasivulla sama, kuin julisteessa eli kisapäivämäärät. lisäksi INFO -lehteen voi kerätä sponsoreita (hifiliikkeitä) jotta lehden teko tulee halvemmaksi.
eli periaatteessa yhtä INFO -lehteä pystyy käyttämään koko vuoden joka tapahtumassa. kustannukset tulee pieniksi, kun voi painaa ison määrän samaa lehteä.
HTS:ssä voi sitten laittaa vapaaseen jakeluun vuoden ajalta jääneet lehdet ja täten saadaan roskat pois käsistä ja 1-2e kipukynnys pienenee huomattavasti.
pitkin kautta järjestetyissä kilpailuissa voisi pääpalkinnon mukana tai yleisellä arvonnalla antaa kortteja joissa kannessa on Maxboomin hypeä ja takana on jokaisen kisapäivän kohta ja laatikko mikä voidaan ruksia. eli kun voitat saat kortin jolla saat seuraavasta kisasta tai jostakin muusta kaudella pidettävästä kisan osallistumisesta vaikka vitosen pois ilmottautumismaksusta. tai vaihtoehtoisesti voit lahjoittaa sen kortin kaverille jolla olisi vehkeitä mutta ilmottautumismaksu on kipukynnys. eli sivuten insane626:n poletti -asiaa. kortti olisi voimassa vain kisakauden ja ilmottautumisen yhteydessä korttiin ruksataan tussilla rasti ruutuun siihen kisaan mihin on ilmottautunut, tällöin kortti mitätöityy eli ei voida käyttää alennuksena seuraavalla kerralla.
ylläolevat ideat on suoraan FHRA:n tapa mainostaa omia kiihdytyskisojaan pitkin kautta. korttien tarkoitus on ollut ilmaislippu tapahtumaan mutta periaatteessa sama asia, kuin alennus.
psygologiselta kannalta katsottuna ihminen ei tee asian eteen mitään ennenkuin sille tulee sellainen fiilis, että hän hyötyy siittä. tätä toitotetaan esim puhelinmyynnissä. kisaan osallistuminen tuntuu paljon mukavammalta jos saa vitosen anteeksi. menemmehän me 15km päähän kauppaan aina, kun juhlamokka on 1,50€ tarjouksessa meni bensoihin matkalla 5 tai 10e
vaikka ala on miesvoittoinen en silti menisi tekemään mainoksia siten että siinä on joku povipommi kyykistelemässä ison tsupparin kyljessä, kuinka loistavalta idealta se kaljapäissään kuulostaakin. Hyvintehty tyylikäs mainos autoista, hienoista MB -asennuksista, kaiuttimista ja kuvia itse tapahtumista on parempi ja sopii jopa esimerkiksi lukioiden ja yläasteiden seinillekkin. muutama mopoauto ja niiden jytke-kotelot täytyy ehdottomasti olla kanssa mukana mainoksessa jolloin saadaan nuorisokin mukaan.
maxboomin ikkunalasitarra tulisi tuotapikaa muuttaa siirtokirjaintarraksi, omaan autoon ei tule yhtään ikkunatarratekstiä jossa on läpinäkyvä tausta
lehti-ilmoituksia every now and then ennen kisapäivää paikallisessa lehdessä ei ole ollenkaan huono idea, muutamalla kympillä saadaan muillekkin ei alan harrastajille tietoon, että yhteisömme ei ole pelkästään sitävarten, että valvottaisimme väkeä öisin vaan on ihan vakavahenkinen kilpailu jossa on säännöt jne.
lontoonkielisillä foorumeillakin ennen sääntöjä on luettelo jossa on ekät kymmenen "käskyä" ennenkuin voit osallistua kilpailuihin, joissa muummuassa lukee että en käytä laitteistoani muiden ihmisten häiriköintiin jne jne. ettei vaan tule muille se fiilis, että MB = ne s******n teinit jotka jumputtaa sitä diskomusaa yöstä toiseen ja ajaa kilpaa kaduilla...
Palatakseni tuohon lehteen tehtyyn mainokseen. Ennen kisapäivää kannattaa ottaa yhteys paikallislehteen ja pyytää tulemaan käymään kisatapahtumassa räpsimässä parit kuvat ja joku yhteyshenkilömme kertoisi vähän lajin historiaa yms. miksi miten ja että ala on positiivisella asenteella mukana. Esimerkiksi täällä porissa on pikkuhiljaa nostanut päätään tuo INSOMNIA - lanitapahtuma juurikin ekaksi puskaradiolla, sitten pienillä sponsoreilla, sitten jokavuotisella lehti-artikkelilla että tuo lapsesti tänne missä hän saa valvoa yöt valvotuissa olosuhteissa päihteettömissä tiloissa kaverien kesken. Samaa ideaa haen tällä paikallislehtien kautta markkinoinnilla.
oma ideani olisi että maxboom tekisi oman lehden jossa olisi esim... "kuumimmat" osto ja myynti ilmoitukset, infoa tapahtumista\kisoista parhaat tulokset ja kuvia tapahtumista\kisoista
Kilpailu tainnu jo loppua? Kukas voitti tämän? 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)