kyllä hyvä et epäilyksiä on syntynyt ilman mittaamistakin kun tuon uuden laskurin perusteella 2kw sarjassa soiteltu 4kw:lla
eipäs olekaan! otapas nyt huomioon, että tämä kausi on tämä kausi ja ensi kaudella on sitten "ehkä" uudet säännöt niinkuin tähänkin asti joka kaudella. kyllä ne oli kaikilla 2kw luokassa ihan 2kw sertifioidut laitteet. heitetäänpäs ilmoille että miksi foorumilla "ehkä eniten" avautuu sellaiset henkilöt, jotka eivät itse käy edes kisaamassa aktiivisesti? 2015 - 3,5kW Showcar.... 2014 - VÄLIVUOSI 2013 - SM2 3,5kW Showcar 151,6dB 2012 - VÄLIVUOSI 2011 - SM1 2,5kW Showcar 148,6dB 2010 - SM1 4,0 kW 148,3dB 2009 - SM2 3,0 kW 144,8dB 2008 - SM2 1,5 kW 141,0dB
kyllä hyvä et epäilyksiä on syntynyt ilman mittaamistakin kun tuon uuden laskurin perusteella 2kw sarjassa soiteltu 4kw:lla
Kyllä siellä 2kilosessa on ihan 2kilosilla soiteltu. Se että sama kytky seuraavalla kaudella on jotain muuta ei tee siitä edellis kaudesta yhtään epäilyttävämpää. Tämä aika ajoin tapahtuva luokittumis muutokset on vaan tätä lajin evoluutiota.
Esim aikoinaan(2008) luokittuminen meni niin että focus 1500 päätteellä kisattiinn 1.5kw luokassa vaikka kytky oli 0.45Ohm(luokka teho 2011 kenties tli 2700W) eli homma kehittyy kun parhaamme mukaan koitetaan saada luokittuminen mahdollisimman tasaväkiseksi. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Tuohan on ihan reilu homma niille joilla oikeat watit jäävät luokitustehon alle. Jotenki noita tehoja pitäis hieman seurailla että saadaan tasaväkisyyttä tähän hommaan.
ny nyt se on kehitteittä että mennää niillä tehoilla mitä se pääte oikeesti antaisi. saapi nähdä kuinka tuo opti mitta datoissa menee... 2008 sm2 2009 lapsi.... 2010 sm2 2011 sm5 2012 sm3 2013 sm1 ja 2 2014 sm 1,2,3,5 2015 emmaa 2016 emma ja maxboom. west coast boomers tiimipäällikkö.
Teholuokitus muutetaan TODELLISEEN käytettyn tehoon perustuvaksi. kaikkeis reiluin ratkaisu seuraava: Kaiutinlinjasta pitää löytyä paikka pihtivirtamittarille, jännitemittaukselle pitää löytyä banaaniliittimet kytkettynä vahvistimen kaiutin lähtöön. Luokka määräytyy P=UI. On noita ohjelmapohjaisia virta/jännitemittauksia olemassa. Ja mittaus JOKA vedosta. Ei lukemia=HYLKY. Lukemien mukaan siirto toiseen luokkaan. Selvää ja simppeliä: Ei noiden mittareiden liittäminen vie sen kauempaa kuin anturin asennus tuulilasille. Jos on useampia vahvistimia TUOMARI päättää minkä vahvistiman teho mitataan vedon aikana. Kaikille vahvistimille pitää luonnollisesti olla mittaus mahdollisuus. Säätäminen on tietenkin kielletty, sen jälkeen kun mitattava vahvistin on päätetty. Teho on x kertaa mitattu teho. Mitatuista tiedoista voidaan sitten kasata tietokanta, josta laitteistoa kasaava saa tietoa paljonko oikeasti lähtee... Normi kuormiin valmistajan ilmoituksista saa tiety jotain suuntaan. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
juu hieno homma että luokkalaskuria/sääntöjä päivitellään ja porsaanreikiä ummistellaan respektit koko poppool ketkä näitä paranuksia tekee/suunnittelee. paskaakos tässä sitte
itellä oli käytössä 2ohm kytky 1000w minkä vahvistin antaa tehtaan mukaan. ja tää e10 helix antasi 1ohm kytkylle 1x750w.... luokkalaskuri antais e10:lle 0.25ohm kytkylle reilun 800w tehot....
[ Muokattu maanantai 11 huhtikuu 2011, 07:50 ] PRO 1000W 2009 SM3 137.9 DB PRO 1000W 2010 SM3 140.5 DB
luokka laskuria meinasin katsella vähä nin ei ole omaa vahvaria enää.??? 2350x g-z ha vahvari penkitys oli 2ohm 960w PRO 1000W 2009 SM3 137.9 DB PRO 1000W 2010 SM3 140.5 DB