Hc olikin viime vuonna ekaa kertaa, joten oletan että indexi oli aavistuksen "löysä". Väheksymättä kenenkään tuloksia! Hc luokassa on paljon enemmän rakenteluvapauksia kuin stock luokissa. T&t HÄMÄLÄINEN DB PAPAT JA POJAT
Olen samaa mieltä indeksin löysyydestä HC:n osalta. Ei 153,8:lla vielä pitäisi olla indeksin kärjessä. Deppa pois vapauksista, niin alkaa olemaan linjassa esimerkiksi stock 3500w:n kanssa. Pessin kanssa puhuimme asiasta jo viime vuonna, joten kyse ei ole mistään katellisesta viisastelusta. Varsinkin uusien luokkien osalta tilanne elää ensimmäisen kauden jälkeen. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Niin, tietty semi-unl pitää myös laittaa lisää kompuraa siinä tapauksessa jos hc on -1db ja toisessa vaan kevyt 1,5db. Pitäähän ne olla linjassa muiden isompiin vapauksiin.
Sanoinhan että minun luku ei ollut hyvä, kuten myöskin kotelo on täysin susi ja kaikki muukin jos kysytään muilta.
Edit. Saisko sen uuden indexi listan nii ei tarvisi väitellä kuka johtaa.
Edit2. Elikkä HC4000w pitää soittaa +155 jos tulee -1db indexiin mikäli aikoo pärjätä indexissä, noita lukuja ei soiteta edes semiunl 3500w luokassa ja tiukassa näyttää toistaiseksi olevan jopa 5500w luokassa.
[ Muokattu maanantai 29 kesäkuu 2015, 18:14 ] 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Minusta aika turha tässä vaiheessa sanoa mikä on minkäkin luokan taso ja varsinkaan puhua indeksistä
Mielestäni pitää puhua, että saadaan se taulukko ennen Finaaleita ja jos on jotain puutteita jo havaittu niin onhan se kiva tietää. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Mielestäni tämä projektikertomus täyttyy väärästä asiasta. Poistakaa tämä vastaus ja tehkää vaikka sääntöjen alle uusi aihe tuosta Indexilistasta ja sen väännöstä. Mielestäni asia pitää olla selvä ennen kauden alkua, eikä epämääräisiä asioita pitäisi joutua vatvomaan miten sattuu. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Hyvä vain että tämäkin projekti jonkinlaista keskustelua aiheuttaa, vaikka sitten täysin asian vierestä. Liittyy tuo indexi kuitenkin osittain omiin haaveisiin, niin voidaan ne tähän topicciin yhdistelläkkin..
Tpimportilta ostettu Mansonin 50A laturi tuli sopivasti perjantaina, tästä suuret kiitokset Tonille! Mansoni joutui heti kovaan paikkaan ja selvisi siitä kunnialla!
Ilmeisesti sieltä nyt saatiin ihan virallinen tulos kun mitattiin syöttöjännite terminaaleista ja kaiutinvoltit? Olisiko niitä tarjota jollain tänne, kun en oikein varmuutta niihin saanut...
Seuraavan kerran auto nähdään Kouvolassa ja mitä luultavammin 1500 stockissa. Haluaisin niin kovasti myös tuohon maagiseen 150 kerhoon. Laitteisto on sinne vielä vähän auki, mutta 3x12" sinne tulee. D2 ja D4 bassojen eroja pitää hiukan vielä testailla että omat päättelyt osuvat varmasti oikeaan. Sitten kun bassot selvillä, niin sitten valitaan pääte/päätteet.
[ Muokattu sunnuntai 19 heinäkuu 2015, 17:22 ] T&t HÄMÄLÄINEN DB PAPAT JA POJAT
En vielä osaa sanoa ahveniston kohtaloa. Auto oli kutakuinkin samoissa säädöissä kuin Tuurissakin. Lämpötila tosiaan kasvoi vain liian korkeaksi. On ollut niin paljon muuta kiirettä ettei ole kerennyt autolle mitään tekemään. Väittäisin että haasteet alkavat 147,5 jälkeen
[ Muokattu maanantai 20 heinäkuu 2015, 05:23 ] T&t HÄMÄLÄINEN DB PAPAT JA POJAT