Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 145
Jäsenet: 0
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4454, Uusimmat: Pena78
Tulevat tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
MaxBoom Photo Gallery


Home > Käyttäjien kuvat > Sebu_J

Most viewed - Sebu_J's Gallery
32.JPG
805 viewsMarjut
corolla_002.jpg
805 viewstahvo87
DD.jpg
DD boksi skodan perässä805 viewsKotelo päällystettynä ja paikallaan. Normaalisti olisi tullut taakseampuvaksi, eli penkkiä vasten oleva kylki on pohja, siksi dd logo väärinpäin vielä. Suunnitelmat muuttuivat kun ei luukku mahtunut menemään aeron vuoksi kiinni, nyt on sitten ylöspäin ampuva ainakin väliaikaisesti. Hattuhylly olisi mahtunut muuten paikalleen. Kyllä se sinne vielä menee oikeinpäin, pitää vain vaihtaa erkkasarjojen lankkujen paikkaa.Furia_88
DSC00046.JPG
805 viewsThe Palokangas
DSC01805.JPG
805 viewsLuoti-
DSC05857.JPG
805 viewsPikkumise
IMG_1660.jpg
805 viewsdbwarrior
Kontti.jpg
pellin puhdistusta805 viewsJAKKE
SDC12264-1600.jpg
mallailua805 viewsinsane626
2011-02-11_13_13_11.jpg
oikein päin (:804 viewsAinakin mun mielestä autto kun pistin subit tälleen (:skonarix
30012013631.jpg
DD 3518G, kaksi 6" AP, kotelo n.180-190L netto. 804 viewsTämä tulee olohuoneeseen, mahdollisesti testataan myös autossa.Hypertraxx
Bassokotelo117.jpg
804 viewsPikkumise
10763 files on 897 page(s) 213