Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 163
Jäsenet: 0
Tällä sivulla: 12
Jäsenet: 4454, Uusimmat: Pena78
Tulevat tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
MaxBoom Photo Gallery


Search results - "basso"
05102010256.jpg
Silmät pullistuu699 viewsMaRsY
05102010257.jpg
548 viewsMaRsY
05102010258.jpg
XTR380D2 kotelossaan677 viewsMaRsY
100_2457.JPG
1395 viewsBassonnälkään 6x SPL Dynamics XTR-300D2 :)jbro
100_2713_s.jpg
Basso-kakkis 2010594 viewsjbro
14012011005.jpg
Stetsom 2K5E, 2ohm versio835 viewsVahvarin laitoin apukuskin penkin alle, akut on sitten kätevästi tossa kuskin penkin alla, vakiona tässä autossa 2 x 60Ah akut, subikotelo tulee sitten tohon jalkatilaan jotenki ja basso on DD9912, kytky 3 ohmiin...Hypertraxx
16012011365.jpg
BMW:N basso puoli nuclear 1.2500DXII ja nuclear 12"768 viewsJAKKE
180620081921.jpg
Avon konttiin hifiä.1342 viewsFocus Acoustic Black 12d2 noin,37litran suljetussa kotelossa. bassoa käskyttää GZPA 1.2750SPLDjJuzzi
19062011280.jpg
diskobassot633 views4x15" Vega Line vm.1997Watakamba
19989109.jpg
bassokarvanopan synty -2004914 views6x12" Spl Dynamics Pro 12D4 + 3x Dig 1450juhazzz
2011.JPG
bassokannu 2011 820 viewsprojektia aloteltunakkE
20120217_004.jpg
Uuden bassot 599 viewsPitäs alkaa koteloa väkertämään.DjJuzzi
77 files on 7 page(s) 1