|
|
|

akku siirretty konttiin..ja kaapeloinnit melkeen valmiina842 viewsIIsonyIIApr 25, 2011
|
|

Uutta laatikkoo 760:iin464 viewsSuurinpiirtein valmiina, ton valmiimmaks en voi tehdä ennenkuin saan auton muutenkin kuntoon. Varapyörän tilallekkin tulee kotelo. Kotelon tilavuus n.108l josta sitten miinustellaan 6"ap:n viemä tila. Ap vissiinkin tulee olemaan 24cm päineen jolloin viri on semmonen 37hz luokkaa..SawoApr 24, 2011
|
|

patteri nykysin857 viewsIIsonyIIApr 22, 2011
|
|

720 viewsJAKKEApr 22, 2011
|
|

800 viewsJAKKEApr 21, 2011
|
|

Ei onneks kontti vuoda talvisin paukutellessa :D1068 viewsIIsonyIIApr 21, 2011
|
|

siinä se odottaisi ensiviikkoa.627 viewsTapani LApr 20, 2011
|
|

alkuvaihetta pyöristykselle564 viewshionta kävi nätisti rälläkällä.Tapani LApr 20, 2011
|
|

Vertauskuvaa pyöristyksestä 629 viewsTapani LApr 20, 2011
|
|

sisältä tunnelista 590 viewsTapani LApr 20, 2011
|
|
| 10763 files on 897 page(s) |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
434 |  |
 |
 |
 |
 |
|