
opelin vakio sovitteitakin voi käyttää kun asentaa uutta laitteistoo kunhan vähän vahvistaa noita muovi härpäkkeitä..962 viewsastra86Apr 05, 2009
|
|

6.5" focus black sarja kiinni ja pysyy1102 viewsastra86Apr 05, 2009
|
|

ovipahvi ennen867 viewsastra86Apr 05, 2009
|
|

ovipahvi jälkeen1016 viewsastra86Apr 05, 2009
|
|

pilarit924 viewssiitä se ajatus sit lähti "pahviputkesta" saati väännettyä sovitteet ja lasikuitua ja muutamalla scruuvilla kiinniastra86Apr 04, 2009
|
|

pilarit883 viewskermaa päälle ja pientä hiontaa..astra86Apr 04, 2009
|
|

pilarit951 viewssovittelua paikoilleen..astra86Apr 04, 2009
|
|

keskikonsoli g-astraan909 viewsvielä vähän vaiheessa,mutta pääsipä eroon siitä tylsästä opelin päivämäärä/kello/lämpötilamittari näytöstä:)astra86Apr 04, 2009
|
|

g-astran pilarit935 viewsastra86Apr 04, 2009
|
|

2*12" pioneeri tsw-3004spl tehoo about 2kiloo1277 viewsastra86Mar 07, 2009
|
|
|

infinity reference 4*12"1129 viewsastra86Mar 07, 2009
|
|
|
|