
888 viewsPiru, näköjään laatuvehkeetkin särkyy..JorpzSep 23, 2011
|
|

710 views"valmis"JorpzAug 24, 2011
|
|

634 viewsSovitteluaJorpzAug 24, 2011
|
|

603 viewsÄrrä vaiheessaJorpzAug 24, 2011
|
|

590 viewsSe osaa välillä olla pienestä kiinni..JorpzAug 24, 2011
|
|

558 viewsTakaoven bitumointia. Yllättävän persiistä tuo sisäpelti-systeemi..JorpzJul 25, 2011
|
|

918 viewsKuskinoven bitumointiaJorpzJul 25, 2011
|
|

521 viewsPohja "verhoiltuna"JorpzJul 25, 2011
|
|

731 viewskaapelia :PJorpzJul 25, 2011
|
|

538 viewsorkkismidit porattu poisJorpzJul 25, 2011
|
|

586 viewsBitumiaJorpzJul 25, 2011
|
|

507 viewspohjalevyn raakileJorpzJul 25, 2011
|
|
|
|