
882 viewsPiru, näköjään laatuvehkeetkin särkyy..JorpzSep 23, 2011
|
|

705 views"valmis"JorpzAug 24, 2011
|
|

631 viewsSovitteluaJorpzAug 24, 2011
|
|

599 viewsÄrrä vaiheessaJorpzAug 24, 2011
|
|

585 viewsSe osaa välillä olla pienestä kiinni..JorpzAug 24, 2011
|
|

554 viewsTakaoven bitumointia. Yllättävän persiistä tuo sisäpelti-systeemi..JorpzJul 25, 2011
|
|

918 viewsKuskinoven bitumointiaJorpzJul 25, 2011
|
|

518 viewsPohja "verhoiltuna"JorpzJul 25, 2011
|
|

731 viewskaapelia :PJorpzJul 25, 2011
|
|

532 viewsorkkismidit porattu poisJorpzJul 25, 2011
|
|

583 viewsBitumiaJorpzJul 25, 2011
|
|

506 viewspohjalevyn raakileJorpzJul 25, 2011
|
|
|
|