
881 viewsPiru, näköjään laatuvehkeetkin särkyy..JorpzSep 23, 2011
|
|

703 views"valmis"JorpzAug 24, 2011
|
|

629 viewsSovitteluaJorpzAug 24, 2011
|
|

597 viewsÄrrä vaiheessaJorpzAug 24, 2011
|
|

584 viewsSe osaa välillä olla pienestä kiinni..JorpzAug 24, 2011
|
|

554 viewsTakaoven bitumointia. Yllättävän persiistä tuo sisäpelti-systeemi..JorpzJul 25, 2011
|
|

910 viewsKuskinoven bitumointiaJorpzJul 25, 2011
|
|

517 viewsPohja "verhoiltuna"JorpzJul 25, 2011
|
|

723 viewskaapelia :PJorpzJul 25, 2011
|
|

530 viewsorkkismidit porattu poisJorpzJul 25, 2011
|
|

580 viewsBitumiaJorpzJul 25, 2011
|
|

499 viewspohjalevyn raakileJorpzJul 25, 2011
|
|
|
|