Onkohan jollain kokemusta kotelon askartelusta tommoseen -98 Chrysler/Plymouth/Dodge Voyageriin/Caravaniin. Elikkäs tarkotuksena olis tekasta tuommosta lestabussiin lujaa soiva koppa alustavasti yhdelle 12" GZ GZIW12 SPLlälle. (mahdollisesti EHKÄ joskus tulossa toinen) Kaikki penkit täytyy pitää tallella, mutta isompaa koppaa tekisi mieli. -Eli kannattaako tässä nyt sitten lähteä tekemään takapenkin alle koteloa, vai penkin taakse ns. tavaratilaan? Ja mihinköhän päin suunnatulla portilla tommosesta tila-autosta on saatu parhaita paineita?
P.S. Osuukohan tommonen Voyager mihinkään luokkaan missä ois mahdollista käydä soittelen. Kontissa on nyt Spl-Dynamics Ice-1500 lankku (1480@1ohm), Ground Zero GZIW12 SPL Mätänetin GZ hinnat alkaen subilta jääneessä valmisrefleksikotelossa ja 2fad konkka. Meneekö tää suoraan korimallin takia unli-autojen sekaan, vai pääsiskö tällä alempiin luokkiin? Plymouth Voyager mk2 -1998
Yhden villin ehdotuksenkin voisin heittää. Voisi olla erittäin mielenkiintoinen aihio myös Semi Unlimited 600w. Siihen 2x12" ja kyseinen pääte on loistava yhdistelmä. Kotelon paikkaa olisi isossa autossa oikeasti varaa hakea T&t HÄMÄLÄINEN DB PAPAT JA POJAT