Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 121
Jäsenet: 1, Lukkis
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4381, Uusimmat: R4nd0m
Satunnaisia kuvia galleriasta
Tulevat tapahtumat
25 toukokuu at 1000
Kausala

15 kesäkuu at 1000
Myllykoski

29 kesäkuu at 1000
Jyväskylä
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
Foorumit
Moderaattorit: Rälläkkä, dbwarrior, Sorkku, pessi, Sebu_J, Marjut, mavks, insane626, Arthor, pete-, jusu+, Neo, kotka, Kettle, avalon, timbajeij, warcock, MaxBOOM_hallitus, Iiro.Riikonen, TombBringer
Tekijä Posti
Nuclearzero
lauantai 16 tammikuu 2016, 08:46

Niin, onko käyttökokemuksia tämän uuden painoksen kanssa? Olisi kiva kuulla juttua enemmänkin tästä päätteestä.

Itse yllätyin positiivisesti hankkiessani tämän. Myin oman 4000D XII:n pois, johon louskuun onkin eroa kuin yöllä ja päivällä!
Tiedä sitten mikä susi kappale omani oli, kun ei tahtonut pärjätä tehoissa edes hetken lainassa olleelle DD Mb2 lankulle... no nyt potkii paremmin tällä uudella versiolla. Toivottavasti hinta pysyisi edullisena pitkään, koska mieleni tekisi hankkia toinen pääte kaveriksi, kunhan saisi sen verran säästettyä sivuun.
Takaisin ylös
Jaa Facebookissa
zimppa89
lauantai 16 tammikuu 2016, 21:33
Sijainti: Nivala
Postit: 52
1xMaxBOOM I - 2012 	1xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2015
zimppa89:n galleriaan
kaverin autosta löytyy moinen kampe. Myyjähän kehui sen edistyneeksi vanhaan verrattuna mutta kerrotaan lisää kun saadaan kokemusta

[ Muokattu sunnuntai 17 tammikuu 2016, 09:38 ]

En minä painetta, ku taustabassoa vaa.
Takaisin ylös
Nuclearzero
keskiviikko 20 tammikuu 2016, 18:32

Laitahan zimppa89 tähän tekstiä, jahka saatte kaverisi kanssa lisää kerrottavaa tästä vehkeestä. Kun ei näemmä kellään muullakaan ole tätä päätettä vielä...
Takaisin ylös
zimppa89
keskiviikko 20 tammikuu 2016, 18:38
Sijainti: Nivala
Postit: 52
1xMaxBOOM I - 2012 	1xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2015
zimppa89:n galleriaan
Se tehkäämmekin.

En minä painetta, ku taustabassoa vaa.
Takaisin ylös
Nuclearzero
lauantai 30 tammikuu 2016, 14:52

Tätä päätettä kun on kehuttu myyntipuheissa, että on testattu "väärinkäyttöä" sun muuta, että ei pitäisi olla liian kranttu, niin heräsi kysymys: Mitenkäs tämä uusi hcx pelittää 0,5 tai 0,67ohmin kuormalla? Paljonko tarvii toimivaa akkukapasiteettia tuohon? Ja jos oletetaan, että kaapeloinnit on kunnossa 150-200 mm2 kuparilla. Siis ts. onko kuinka vakaa pääte alle 1ohm kuormaan? Voisiko vaikka joku sieltä AI- jengistä antaa vastausta, jos löytyy todennettua infoa tähän?

Ja niin, laitetaan nyt tähän samalla omaakin käyttökokemusta, ainakin itselläni toimii 1ohm kuormassa hemmetin hyvin, toki sanomattakin selvää, että näin pitääkin olla. Olen tyytyväinen päätteen vaihtooni, ainakin jos vertaa tuohon vanhaan kiertopalkintooni...
Takaisin ylös
 

Mene:     Takaisin ylös

Muuta tämä keskustelu: rss 0.92 Muuta tämä keskustelu: rss 2.0 Muuta tämä keskustelu: RDF
Powered by e107 Forum System