Onko tuo huonokin ratkaisu laittaa sedanissa putket/portti eteenpäin ampuvaksi sillä tavalla, että portit tulee kotelosta ulos takapenkin selkänojan kohdalle ja subbarit(2x12) olis sit ylöspäin mahdollisimman takana. Kun jos laittais ylöspäin ampuvaksi, niin sitten portti söisi 60 litraa boksista ja litrat jäisi aivan liian pieneksi, kun porttia ei tuossa tilanteessa saa ulos.. Vai pitääkö sitä vaan tyytyä kymppituumasiin banjoihin.
mulla ainakin sedanissa piikit nousee reilun depaan kun on basso ylös ja putki eteen mutta kombo tippuu kans uhden depan verrattuna kokonaan sivullepäin ampuvaksi. Tämä tosin on hyvin autokohtaista ja tehokin vaikuttaa
Joo eli ei siis välttämättä huono oo? No nyt voi hyvällä omatunnolla tollee laittaa Tarkotakko, että paljon tehoa, niin hyöty vois olla suurempi portit eteenpäin? Mua vaa mietitytti tuo, että käykö sillee et debboja tulee enemmän kontin perälle, kuin lasille/niskatukeen, kun portit selkänojan kohdalla.
Kuinkas paljon sen kotelon ympärille on jäämässä tyhjää tilaa ? Tuo osaltaan vaikuttaa toimintaan. Nyrkkisääntöhän on että kontti lähes täyteen koteloa niin jokunen deppa katoaa optimaaliseen kompromissiin. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Siellähän olis varapyörämontussa litroja vaikka muille jakaa.... 😉 Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014