Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 100
Jäsenet: 1, ElPablo
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4373, Uusimmat: JekniX
Satunnaisia kuvia galleriasta
Tulevat tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
Foorumit
MaxBoom.fi :: Foorumit :: MaxBoom :: Laitteisto & Rakentaminen :: Subwooferit
 
<< Edellinen Keskustelu | Seuraava Keskustelu >>
Minkäkokoinen kotelo 10" subbarille ja kotelon tyyppi
Moderaattorit: Rälläkkä, dbwarrior, Sorkku, pessi, Sebu_J, Marjut, mavks, insane626, Arthor, pete-, jusu+, Neo, kotka, Kettle, avalon, timbajeij, warcock, MaxBOOM_hallitus, Iiro.Riikonen, TombBringer
Tekijä Posti
Squirrel
perjantai 30 syyskuu 2016, 17:43
Mulla on siis 10" Ground Zeron Uranium subbari ja sille hankittu Ground Zeron Uranium 2.250SQ vahvistin. Minkäkokoista koteloa suositellaan sille ja mikä tyyppi? Suljettu vai refleksi. En hae ollenkaan äänenpainetta vaan mielummin sq:ta, eli äänet/bassot soi napakasti, pitäisi siis soida hyvin hiljaisellakin äänenvoimakkuuksilla. Subbarin mukana tuli joku ohje, mutta joku jossain sanoi että ne kannattaa unohtaa, kuulemma liian pieniä suosituksia. Onko porukalla heittää ohjetta? Itse olen jo keski-iässä, mutta teininä mulla oli ihan perus teinipoppivehkeet autossa. Viimesen vuoden aikana on vaan vakioäänet kyllästyttämään.
Takaisin ylös
Jaa Facebookissa
Nuclearzero
perjantai 30 syyskuu 2016, 22:57

Suljetulla tuon kanssa melkein kannattaa lähteä liikkeelle tapauksessasi. Litroja 5-10 litraa lisää valmistajan suositukseen. Siitä muokkaamaan tarpeen mukaan. SQ asenteluun voi laittaa vaimennusta/ akustointimattoa yms. kotelon sisään.

Uranium toimii myös refleksillä. 3" aero riittää tuolle elementille hyvin SQ hommiin.
Takaisin ylös
 

Mene:     Takaisin ylös

Muuta tämä keskustelu: rss 0.92 Muuta tämä keskustelu: rss 2.0 Muuta tämä keskustelu: RDF
Powered by e107 Forum System