Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 94
Jäsenet: 0
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4373, Uusimmat: JekniX
Satunnaisia kuvia galleriasta
Tulevat tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
Foorumit
MaxBoom.fi :: Foorumit :: MaxBoom :: Tapahtumat
 
<< Edellinen Keskustelu | Seuraava Keskustelu >>
Kauden 2016 kilpailut ja niiden toteuttamisen haasteet
Mene sivulle   <<       Moderaattorit: Rälläkkä, dbwarrior, Sorkku, pessi, Sebu_J, Marjut, mavks, insane626, Arthor, pete-, jusu+, Neo, kotka, Kettle, avalon, timbajeij, warcock, MaxBOOM_hallitus, Iiro.Riikonen, TombBringer
Tekijä Posti
PaivNi
tiistai 19 huhtikuu 2016, 13:44
MaxBoom Member
Postit: 13

PaivNi:n galleriaan
Minä olen lauantaina ehdottomasti opissa, koska Kuopion kisassa varmaan pesti lankenee minulle kuitenkin Mervi lienee paikalla?

ei se soi
Takaisin ylös
dbwarrior
keskiviikko 20 huhtikuu 2016, 04:59
dbwarrior

MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Postit: 3756
1xMaxBOOM I - 2011 1xMaxBOOM II - 2011 1xMaxBOOM II - 2012 	1xMaxBOOM RY Kunniajäsen 2xMaxBOOM I - 2014 1xMaxBOOM II - 2014 1xMaxBOOM I - 2017
dbwarrior:n galleriaan
PaivNi kirjoitti ...

Minä olen lauantaina ehdottomasti opissa, koska Kuopion kisassa varmaan pesti lankenee minulle kuitenkin Mervi lienee paikalla?


Teillä Antin kanssa on juurikin esimerkilliset otteet tuon "nimikko" kisan suhteen.
1. Katotaan päivä kohdalleen
2. Resurssoidaan tekijät
3. Täydennetään osaaminen hyvissä ajoin



Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna
Eli ilmoa sisään.....
Takaisin ylös
xena
keskiviikko 20 huhtikuu 2016, 10:54

Postit: 16
1xMaxBOOM II - 2012 	1xMaxBOOM RY Kunniajäsen
xena:n galleriaan
Olen paikalla vauvan kaa ja voin opastaa sen minkä tän touhutytön kaa kerkeää 😁 mutta joo, mittalaitteiston käyttö on oikeesti helppoo eli jos vähänki kiinnostaa niin ehdottomasti kokeilemaan ja vaikka aluksi viereen katsoon kun toinen käyttää
Takaisin ylös
PaivNi
tiistai 02 elokuu 2016, 17:16
MaxBoom Member
Postit: 13

PaivNi:n galleriaan
Kauden kilpailuja on vielä kolme jäljellä ennen loppuritusta Hötsiä. Nyt olisi korkea aika tulla oppiin mitä taustalla tehdään. Itse olen varmuudella käytettävissä sihteerin ja PC-userin hommissa Forssassa sekä Seinäjoella sihteerin hommissa. Kouvolassa emme ole Antin kanssa paikalla, joten sinne olisi jonkun hyvä tulla katsomaan koneen käyttöä viimeistään Mikon opissa Seinäjoella ja sihteerin hommiakin joku voisi vilaista kuka Kouvolaan on menossa.

Ensi kautta ajatellen lisää vetäjiä kaivataan. Rohkeasti vaan mukaan katsomaan edes hetkittäin mitä siellä koneen takana tapahtuu. Halukkaat voivat varmasti ilmoittaa innokkuudestaan meille ketkä hääräilee siellä teltassa taustalla.



ei se soi
Takaisin ylös
Mene sivulle   <<       

Mene:     Takaisin ylös

Muuta tämä keskustelu: rss 0.92 Muuta tämä keskustelu: rss 2.0 Muuta tämä keskustelu: RDF
Powered by e107 Forum System