Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 131
Jäsenet: 0
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4373, Uusimmat: JekniX
Satunnaisia kuvia galleriasta
Tulevat tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
Foorumit
MaxBoom.fi :: Foorumit :: MaxBoom :: Laitteisto & Rakentaminen :: Subwooferit
 
<< Edellinen Keskustelu | Seuraava Keskustelu >>
Voiko huonolaatuinen musiikki aiheuttaa subbareiden lämpenemisen?
Mene sivulle   <<       Moderaattorit: Rälläkkä, dbwarrior, Sorkku, pessi, Sebu_J, Marjut, mavks, insane626, Arthor, pete-, jusu+, Neo, kotka, Kettle, avalon, timbajeij, warcock, MaxBOOM_hallitus, Iiro.Riikonen, TombBringer
Tekijä Posti
Tala92
keskiviikko 04 marraskuu 2015, 21:31

Postit: 237
1xMaxBOOM I - 2017 1xSuomenmestari kaudella 2019
Tala92:n galleriaan
Leiffi kirjoitti ...

Missä on subsonic ?

Ei semmosia tarvita. Ollaan katottu niin vaikka tolla mun setillä soittais 20hz:ä täysillä niin liikeradat ei oo liian isot. Sitäpaitsi tossa wiz khalifan biisissä ei oo mitään 20hz:ä...
Sitäpaitsi syy tais selvitä kun tutkittiin niin tossa biisissä on monta kertaa semmosta taajuutta millon subit ei liiku juuri ollenkaan mut ääntä kyllä lähtee, saattaa olla että puhekelat ei pääse jäähtymää tarpeeks.

[ Muokattu keskiviikko 04 marraskuu 2015, 21:35 ]

Kaveri anto mulle nimityksen basisti. Mutta en soita bassokitaraa, vaan subbareita
Takaisin ylös
acoustics
torstai 05 marraskuu 2015, 03:12

Sijainti: +155db
Postit: 1336
2xMaxBOOM I - 2010 1xMaxBOOM II - 2010 2xMaxBOOM I - 2012 	2xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2013 2xMaxBOOM II - 2013 2xMaxBOOM I - 2014
acoustics:n galleriaan
Tala92 kirjoitti ...

acoustics kirjoitti ...

dd bassot kyseessä vai mitkä..tuskin dlet kuitenkaa

Mitenni tuskin dlet? Jos oot yhtään seurannu tota mun projektia niin sieltähän se selviää



minun tiedon mukaa tonilla on ne dlet seinässä kiinni vielä niin miten ne on sulla ?

Kaikki alle 35hz on turhaa

2012 Sm 4
2013 Sm 2

2014 muutama osakilpailu voitto
2015 välivuosi/käsileikkaus


Team Säälibassoa Presidentti

löytyy myös facebookista
https://www.facebook.com/TeamSaalibassoa

Takaisin ylös
Leiffi
torstai 05 marraskuu 2015, 13:41
Postit: 118

Leiffi:n galleriaan
Tala92 kirjoitti ...

Leiffi kirjoitti ...

Missä on subsonic ?

Ei semmosia tarvita. Ollaan katottu niin vaikka tolla mun setillä soittais 20hz:ä täysillä niin liikeradat ei oo liian isot. Sitäpaitsi tossa wiz khalifan biisissä ei oo mitään 20hz:ä...
Sitäpaitsi syy tais selvitä kun tutkittiin niin tossa biisissä on monta kertaa semmosta taajuutta millon subit ei liiku juuri ollenkaan mut ääntä kyllä lähtee, saattaa olla että puhekelat ei pääse jäähtymää tarpeeks.

Jonkun sivuston mukaan oli 20 hz tossa biisissä. Jos viri on yli 30 niin voiko se soida 20 ? Sanotaan että hyvä kotelo soittaa vajaa 10 alle viritaajuuden.
Takaisin ylös
Mene sivulle   <<       

Mene:     Takaisin ylös

Muuta tämä keskustelu: rss 0.92 Muuta tämä keskustelu: rss 2.0 Muuta tämä keskustelu: RDF
Powered by e107 Forum System