Tervetuloa
Käyttäjätunnus:

Salasana:


Muista kirjautumiseni

[ ]
[ ]
[ ]
Online
Vieraat: 89
Jäsenet: 0
Tällä sivulla: 1
Jäsenet: 4373, Uusimmat: JekniX
Satunnaisia kuvia galleriasta
Tulevat tapahtumat
Ei tulevia tapahtumia
Tulevat tapahtumat
Ei tapahtumia
Valitse Kieli


Mainos
Foorumit
MaxBoom.fi :: Foorumit :: MaxBoom :: Projektit
 
<< Edellinen Keskustelu | Seuraava Keskustelu >>
Passat 3C, variant. Auto myyty, kilpailut ohi.
Mene sivulle   <<        >>   Moderaattorit: Rälläkkä, dbwarrior, Sorkku, pessi, Sebu_J, Marjut, mavks, insane626, Arthor, pete-, jusu+, Neo, kotka, Kettle, avalon, timbajeij, warcock, MaxBOOM_hallitus, Iiro.Riikonen, TombBringer
Tekijä Posti
Hartsa
sunnuntai 10 toukokuu 2015, 16:59
MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Vantaa
Postit: 1938
3xMaxBOOM I - 2012 	1xMaxBOOM I - 2013 1xSuomen mestari kaudella 2013 8xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM II - 2014 1xSuomen mestari kaudella 2014 6xMaxBOOM I - 2015 1xMaxBOOM II - 2015 2xSuomen mestari kaudella 2015 10xMaxBOOM I - 2016 3xSuomen mestari kaudella 2016 3xMaxBOOM I - 2017 1xMaxBOOM II - 2017 2xSuomen mestari kaudella 2017
Hartsa:n galleriaan
Yksi taajuus sieltä tulee jo riittävän hyvin. Seitsämää muuta pitäisi saada nostettua noin neljä deppaa kutakin...

Vähän enempi tosissaan: Hiukka enempi odotin lukua, mutta suunnilleen tuollaisia lukuja Rellustakin alkuun tuli.

Sääntökomitean jäsen

DB Papat Juha ja Harto
2013
Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB

2014
Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB
Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2.
Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB
Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB

2015
Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB
Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB
TiimiCup 1. ja paljon muuta...

2016 Lähes kaikki mahdollinen

2017 Samaan malliin

2018 Kiitos ja näkemiin. Pitäkää hauskaa????????

"Maxboom on karu laji."
Takaisin ylös
kotka
sunnuntai 10 toukokuu 2015, 18:55
kotka

MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Kuopio
Postit: 1079
1xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM I - 2015 3xMaxBOOM II - 2015 1xSuomen mestari kaudella 2015 2xMaxBOOM I - 2016 3xMaxBOOM II - 2016 2xSuomen mestari kaudella 2016 2xMaxBOOM I - 2017 3xMaxBOOM II - 2017 1xSuomenmestari kaudella 2019 3xMaxboom osakilpailun 1.sija 2022 1xMaxboom osakilpailun 2.sija 2022
kotka:n galleriaan
Tuo kotelo ja auto on vielä ihan vieras yhdistelmä, joten hieroskellaan nyt tovi tuota yhdistelmää. Tosin ensin auto on siis saatava edes sellaiseen kuntoon että sillä pystyy ajamaan edes pakolliset työajot. Tämän hetkiset arviot korjauksesta liikkuu 50 euron ja 1800 euron välillä.
Mitä pikaisesti pyörittelin, niin pelkkä kotelon eestaas liikuttelu vaikuttaa komboon yli 1,5 debbaa. Kotelolla on mahdollisuus liikkua kontissa noin 40 senttiä, joten monta mahdollista soittopaikkaa löytyy. Ja noita penkkejähän voi ajella eestaas miten vain. Mutta noista siis enemmän kun ehtii tutkimaan että mitä mikäkin muutos vaikuttaa, niin kotelossa kuin autossakin.
Kotelossa noita muuttuvia asioita on nyt useampi ja tuo on nyt tehty ihan paperille laskien (tosin winisd:tä apuna käyttäen) Mutta äkkiseltään positiivinen toisto ihan normaaliin musiikinkuunteluunkin, mutta vie tilaa normikäyttöön liikaa.
Ja onhan tuossa vielä muutama neliö vaimennusmattoakin, jos sattuu takaluukku ja takaosa sitä kaipaamaan.
Tuuriin ei ole ilmoitusta "vetämässä" mutta onhan sinne vielä aikaa.

2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB
2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB
2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2
2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB
2018 ei autoa
2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB
2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2
2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB
2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Takaisin ylös
Hartsa
maanantai 11 toukokuu 2015, 05:15
MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Vantaa
Postit: 1938
3xMaxBOOM I - 2012 	1xMaxBOOM I - 2013 1xSuomen mestari kaudella 2013 8xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM II - 2014 1xSuomen mestari kaudella 2014 6xMaxBOOM I - 2015 1xMaxBOOM II - 2015 2xSuomen mestari kaudella 2015 10xMaxBOOM I - 2016 3xSuomen mestari kaudella 2016 3xMaxBOOM I - 2017 1xMaxBOOM II - 2017 2xSuomen mestari kaudella 2017
Hartsa:n galleriaan
Joo, näinhän se on. Uuden auton ja setin hierominen alkaa pohjalta. Ensimmäisen mittauksen jälkeen on yleensä aika epätoivoinen olo. Parin illan jälkeen, kun alkaa vähän olemaan kartalla alkaa tuntumaan että ehkä tästä vielä voi tulla jotain...

Mikä ihmeen katastrofi volkkariin oikeen iski???

Sääntökomitean jäsen

DB Papat Juha ja Harto
2013
Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB

2014
Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB
Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2.
Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB
Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB

2015
Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB
Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB
TiimiCup 1. ja paljon muuta...

2016 Lähes kaikki mahdollinen

2017 Samaan malliin

2018 Kiitos ja näkemiin. Pitäkää hauskaa????????

"Maxboom on karu laji."
Takaisin ylös
kotka
maanantai 11 toukokuu 2015, 05:46
kotka

MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Kuopio
Postit: 1079
1xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM I - 2015 3xMaxBOOM II - 2015 1xSuomen mestari kaudella 2015 2xMaxBOOM I - 2016 3xMaxBOOM II - 2016 2xSuomen mestari kaudella 2016 2xMaxBOOM I - 2017 3xMaxBOOM II - 2017 1xSuomenmestari kaudella 2019 3xMaxboom osakilpailun 1.sija 2022 1xMaxboom osakilpailun 2.sija 2022
kotka:n galleriaan
Passatin kilsat ovat sellaiset että edessä voi olla mitä vain, tarkemmin selviää kun pääsen iskemään sen koneeseen kiinni. Hiukkassuodatin vaikuttaisi olevan tukossa eikä poltto lähde onnistumaan. Vaikuttaako se sitten mm turbon ahtoihin, vai menikö sieltä puoleltakin jotain. Ilma-anturia herjaa myös, mutta kone kun on vikatailassa, niin kaikkeahan se herjaa.
Kokeilen dpf:n pesua ja pakkopolttoa, jos ei onnistu niin sitten varmaan fyysistä poistoa ja ohjelmointia. Sitten egr kaipaa vielä läpikäynnin. Kunhan turbo ei ole tiensä päässä samalla rytinällä..

Säännöistä kopioitua: "Subwooferit koteloineen tulee sijaita tavaratilassa niin, että alkuperäinen hattuhylly mahtuu omalle paikalle tai siten, että niiden (kotelo sekä suwooferit) ylin kohta on 3cm alempana kuin takapenkin selkänojan yläreunan matalin kohta. Kotelon koko ja sijainti ei saa estää takapenkin lukittumista omiin kiinnikkeisiin."
Minullahan nykyinen kotelo tulee reilusti (noin 50mm) penkin selkänojan yli, mutta alkuperäinen tavaratilan verhous (hattuhylly, kelautuva) mahtuu alkuperäisiin kiinnikkeisiin ja verhouksen alle jää vielä tilaakin (Se millikin riittää) Pitää vain muistaa kuljettaa verhousta mukana, ettei tule vähennystä, sillä sillä voi todistaa että kotelo menee hattuhyllyn alle.

2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB
2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB
2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2
2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB
2018 ei autoa
2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB
2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2
2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB
2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Takaisin ylös
Hartsa
maanantai 11 toukokuu 2015, 05:57
MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Vantaa
Postit: 1938
3xMaxBOOM I - 2012 	1xMaxBOOM I - 2013 1xSuomen mestari kaudella 2013 8xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM II - 2014 1xSuomen mestari kaudella 2014 6xMaxBOOM I - 2015 1xMaxBOOM II - 2015 2xSuomen mestari kaudella 2015 10xMaxBOOM I - 2016 3xSuomen mestari kaudella 2016 3xMaxBOOM I - 2017 1xMaxBOOM II - 2017 2xSuomen mestari kaudella 2017
Hartsa:n galleriaan
Just just... Tuota se nykyinen päästöpolitiikka teettää. Toivottavasti ei mene kalleimman kautta.

Samanlainen kontin mitoitus kuin Oktaviassa tai Cordobassa. Verhon alle jää korkeutta paljon enemmän kuin takaselkänojien mukaan. Pitää vaan tehdä tila verhorullalle, jos olettaa, että kotelo haluaa olla ihan edessä

Sääntökomitean jäsen

DB Papat Juha ja Harto
2013
Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB

2014
Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB
Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2.
Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB
Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB

2015
Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB
Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB
TiimiCup 1. ja paljon muuta...

2016 Lähes kaikki mahdollinen

2017 Samaan malliin

2018 Kiitos ja näkemiin. Pitäkää hauskaa????????

"Maxboom on karu laji."
Takaisin ylös
kotka
maanantai 18 toukokuu 2015, 04:57
kotka

MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Kuopio
Postit: 1079
1xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM I - 2015 3xMaxBOOM II - 2015 1xSuomen mestari kaudella 2015 2xMaxBOOM I - 2016 3xMaxBOOM II - 2016 2xSuomen mestari kaudella 2016 2xMaxBOOM I - 2017 3xMaxBOOM II - 2017 1xSuomenmestari kaudella 2019 3xMaxboom osakilpailun 1.sija 2022 1xMaxboom osakilpailun 2.sija 2022
kotka:n galleriaan
Nyt pitäisi olla hiljaa ja tehdä lottoa.. Ainakin tällä hetkellä vaikuttaa että pahaksi luultu vika saatiinkin korjattua suhteellisen helposti. DPF:n pakkopoltto suoritettiin useampaan kertaan tasamatkaa ajaen. Samalla putsasin pakopaine-anturin, joka haistelee hiukkasloukun täyttöastetta. Tilanteen seurailua, mutta ainakin kone näyttää huiukkasloukun täyttöasteeksi hiukan päälle puolet. Mutta siis ilman tietokonetta (ohjelmistoineen ja kaapeleineen) homma olisi mennyt vaikeamman kautta. Edessä on joka tapauksessa (jossain vaiheessa) hiukkasloukun fyysinen ja ohjelmallinen poisto, samalla vaatimattomasta 125 kW:sta kokeillaan kutitella muutama lisäpolle..

Mutta itse musiikkimittailuihin, sillä sehän liene pääasia. 4SPL:n sain laitettua miniläppäriinkin (kauanhan se kestikin ennenkuin hoksasin) ja sen kanssa muutaman tunnin mittasession jälkeen taisin jäädä ilman mitään varmuutta että mitä ihmettä tein..
Ainakin jokunen yhteenveto mittailuista on se, että luku on vajavainen. Kotelon paikkaa muuttamalla luku muuttuu päälle 2 debbaa, penkkien asento vaikuttaa noin 0,5 debbaa. Nykyisellä kotelolla paras suunta on elementti ja putket taakse, putki elementin yläpuolella. Kotelo irti takaluukusta "jonkun verran" melko lähellä kantta. Tosin melko lähellä on myös niin että elementti ja putket ovat ylöspäin ja kotelo ihan takana.
Pienempää puolta kotelosta en vielä pienentänyt, mutta isompaa puolta pienentelin (sekä vesipulloin että pihakivin). Tämä vaikutti siihen että yläpään taso nousi hiukan, samoin piikkivire hiukan (41:stä 44 hertsiin) Itse keskiarvo luku ei tosin muuttunut, joten alapäätä pitää saada hilattua ylemmäs.

Seuraavana edessä on kotelon muokkaus niin että pienempää puolta pienennän (tavoite saada alapään viri hiukan ylemmäs) ja samalla pienennän myös isompaa puolta (nostan senkin viriä). Kunhan nyt saisin peruslitrat lähelle, niin pyöritellään sitten lisää. Mitenkäs meillä sitä aikaa olikaan Tuuriin? Ja se akkukin pitää heittää vahvarin lähelle..

2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB
2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB
2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2
2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB
2018 ei autoa
2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB
2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2
2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB
2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Takaisin ylös
kotka
maanantai 08 kesäkuu 2015, 15:32
kotka

MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Kuopio
Postit: 1079
1xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM I - 2015 3xMaxBOOM II - 2015 1xSuomen mestari kaudella 2015 2xMaxBOOM I - 2016 3xMaxBOOM II - 2016 2xSuomen mestari kaudella 2016 2xMaxBOOM I - 2017 3xMaxBOOM II - 2017 1xSuomenmestari kaudella 2019 3xMaxboom osakilpailun 1.sija 2022 1xMaxboom osakilpailun 2.sija 2022
kotka:n galleriaan
Tämäkin piipahti Tuurissa, tuo toinen osapuoli harjoitteli soittamaan lähtöä edeltävänä päivänä jonkun soiton. (Eli siis pause pois ja pause päälle, näytön sekuntilaskurin mukaan..)
Akku löysi virtajohtojen väliin, varapyöräkoteloon. Sinne muovikaukaloon, joka ei muutenkaan hirveän tukeva ole.
Kotelon paikkaa hierottiin jonkun aikaa, samoin myös eri soittoasentoja ja sama tehtiin 3 erille kappaleelle. Ja 2 kappaletta paljastui lähes samanarvoisiksi, aika pienellä erolla. Kotelon siirrolla ja paikalla on iso vaikutus lukuun, mutta kyllä sieltä tukemisellakin jotain hyötyä löydettiin.
Koteloon teen vielä pienen muutoksen, mutta sitten tarkoitus on testata koteloa toisessa autossa. Tuo Passatti ei saata olla parhain aihio ihan viimeisiä debboja etsiessä, tai sitten pitäisi keksiä jotain ihan radikaalimpaa koko korin suhteen. Toki sääntöjen puitteissa, totta kai.
Siirtyminen stockin puolelta pron puolelle tarkoittaa sitä, että vähintään pari debbaa pitää löytyä että viitsii edes mittaria lasille viritellä. Nyt sieltä tuli 139 debbaa eikä parilla deballa edes auta hurrailla. Ja niinhän tuo käsky kävi, että sitä lukua pitäisi tuolta etsiä. Eli toinen osapuoli meinasi jatkaa vielä mittarilla käyntiä..

2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB
2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB
2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2
2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB
2018 ei autoa
2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB
2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2
2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB
2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Takaisin ylös
kotka
keskiviikko 01 heinäkuu 2015, 04:38
kotka

MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Kuopio
Postit: 1079
1xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM I - 2015 3xMaxBOOM II - 2015 1xSuomen mestari kaudella 2015 2xMaxBOOM I - 2016 3xMaxBOOM II - 2016 2xSuomen mestari kaudella 2016 2xMaxBOOM I - 2017 3xMaxBOOM II - 2017 1xSuomenmestari kaudella 2019 3xMaxboom osakilpailun 1.sija 2022 1xMaxboom osakilpailun 2.sija 2022
kotka:n galleriaan
Kotelo pysyy vielä samana, isomman puolen putken sijalle tein portin. Ja lähes samalla vaivalla pari eri muutakin porttia.
Putki oli mitä oli, halkaisijaltaan 185mm:n viemäriputkea, jonka päät olin pyöristänyt yläjyrsimellä. Uusi portti on hiukan isompi.
Muutamia vetoja, että saa vertailulukua talteen ennen muutoksia. Luku oli jotakin, joku perusluku selvillä ennen muutoksia. Huomiona se että soittokipale muuttui.
Takakontin kaksoispohja ja "styroksinen" työkalu"teline" pois takakontista. Tämähän oli melko pikainen homma, pari ruuvia auki ja osat nostamalla pois.
Kotelo paikalleen ja hiukan uusintamittausta, että näki muutoksen vaikutuksen. Luku nousi xxx määrän, joten selvä vaikutus todettu.
Sitten vielä hiukan hieromista penkkien osalta ja vänkäri kyytiin tukemaan. Luku nousi xxx määrän. Leikkisästi voisi laskea että monenko kymmenyksen arvoinen vänkäri onkaan.
Luvut ovat xxx:iä koska mitään virallista lukua ei ole. Tarkoituksena on vain saada selville muutosten vaikutusta.
Sateen alettua (sään muuttuessa reilusti) aloittelin myös hiukan varapyörätilan vaimentelua, sillä toivon sen parantavan lukua.

2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB
2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB
2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2
2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB
2018 ei autoa
2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB
2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2
2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB
2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Takaisin ylös
kotka
tiistai 14 heinäkuu 2015, 05:21
kotka

MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Kuopio
Postit: 1079
1xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM I - 2015 3xMaxBOOM II - 2015 1xSuomen mestari kaudella 2015 2xMaxBOOM I - 2016 3xMaxBOOM II - 2016 2xSuomen mestari kaudella 2016 2xMaxBOOM I - 2017 3xMaxBOOM II - 2017 1xSuomenmestari kaudella 2019 3xMaxboom osakilpailun 1.sija 2022 1xMaxboom osakilpailun 2.sija 2022
kotka:n galleriaan
Kävihän tämäkin siis Joensuussa soittamassa jotain lukua. Harmikseen sai yksin soittaa luokassaan, sillä olisi kiva soittaa jotain toista vastaan kokemuksen vuoksi sillä varsinaisella soittajalla sitä ei liiemmin ole. (ja ottaa vaikka selkeä häviö)
141,2 debbaa keskiarvoa sinne tauluun tuli. Piikit 142,8 debbaa. Minimin ja maksimin ero on 5,2 debbaa. Tuurin jälkeinen tehtävä siis suoritettu, eli lisää lukua tuli. Mutta kuten aina, niin sama ohje oli Joensuun jälkeen.
Lukua on hiukan etsitty sieltä täältä, mutta sitä taitaa olla ihan muualla, sillä sitä on ainakin onnistuttu hävittämään tehdyillä muutoksilla. Paluu siis lähtötilanteeseen on edessä.
Ja kuten hyvissä tarinoissa, niin kuva olisi kiva. Niitä ehkä toiste, mutta tätä on saanut ihan vapaasti kurkkia kisakentillä. Kotelo on iso, elementti pieni..

Kiva huomio; sekä Golfissa että Passatissa piikit tulevat samalla taajuudella. Eroa autojen välillä 12,3 debba..

2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB
2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB
2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2
2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB
2018 ei autoa
2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB
2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2
2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB
2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Takaisin ylös
kotka
maanantai 20 heinäkuu 2015, 09:51
kotka

MaxBoom Staff
MaxBoom Member
Sijainti: Kuopio
Postit: 1079
1xMaxBOOM II - 2012 	2xMaxBOOM I - 2014 2xMaxBOOM I - 2015 3xMaxBOOM II - 2015 1xSuomen mestari kaudella 2015 2xMaxBOOM I - 2016 3xMaxBOOM II - 2016 2xSuomen mestari kaudella 2016 2xMaxBOOM I - 2017 3xMaxBOOM II - 2017 1xSuomenmestari kaudella 2019 3xMaxboom osakilpailun 1.sija 2022 1xMaxboom osakilpailun 2.sija 2022
kotka:n galleriaan
Joensuun jälkeen sama ohje kuin ennenkin että lisää lukua. No, ajatuksena oli että vuotaa ja pohja antaa periin, eli vaimennusta takapäähän. Ja sehän tapahtui, mukavasti pari iltaa homman parissa. Ja kyllä, joka ikinen paneeli, korokepohja yms on jossain piilossa kiinni ja väkivalloin revittävissä. Mutta kuten aina kun jotain tekee, niin suunta on joku. Tässä tapauksessa väärä. Eli vaimennukset pois, joka ei käynytkään ihan noin vain.
Eipä ollut edes ajatuksena käydä Ylivieskassa mittarilla, vaikka sinne joka tapauksessa olikin tarkoitus ajaa. Perjantaina lukujumppaa ja sitten pettyneenä ilmoitus osallistumisesta.
Saatiinkin hyvät kisat aikaiseksi sillä kisakumppaneita olikin tiedossa. Ihan ensivedolla ei tipahdettu, joten saatiin hyvää harjoittelua kisoja ajatellen, vetorutiineja kaivataan. Ja lisäksi tarvittaisiin suora ajolinja mittarille, sillä varsinainen kisaaja ei halua pyöritellä automaattiautoa muiden joukossa tuolla vanne-alustayhdistelmällä. Finaalivedossa yritettiin antaa Hartolle edes hiukan vastusta, vaikka aivan turhaan odoteltiin edes sitä näppihäröä.. 141,5 debbaa mittarille ja toinen sija. Luvun suunta oikea, mutta auto kaipaa jotain rajumpaa muutosta että se nousee huomattavasti.. Mutta hyvä päivä kaikkineen. Paljon kävi uteliaita kurkkimassa takakontin äärellä.

2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB
2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB
2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2
2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB
2018 ei autoa
2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB
2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2
2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB
2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Takaisin ylös
Mene sivulle   <<        >>   

Mene:     Takaisin ylös

Muuta tämä keskustelu: rss 0.92 Muuta tämä keskustelu: rss 2.0 Muuta tämä keskustelu: RDF
Powered by e107 Forum System