Olisiko mahdollista ensikaudelle vapauttaa takaisin sedaniin mahdollisuus pitää hattuhylly sekä selkänojan tausta avonaisena eikä pelkästään vain toista?
Lukuhan siitä varmasti kiittäisi monenkin nyky setissä, mutta mites sitten ne sedanit joissa selkänojan takana on esim polttoaine tankki ? Sanotaanko niille että "voi voi vaihda autoa" ? Sen verran syytä varmaan kertoa sedanin silpomis historiasta että aikoinaan ne kisas samoissa luokissa muiden stock autojen kanssa. Sillon aateltiin että kontti rälläköintiin ois oiva tapa tasoittaa menoa, mutta lopulta sitten jouduttiin toetamaan että sedaneille omat luokat. Nyt sitten tälle kautta tuolla yhden avoinaisen pinnan rajalla yritettiin tasoitella menoa sedanien välillä. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Nyt pakko kysyä mielenkiinnosta että miten tuossa stock sedan-luokassa menee tuo sääntö jos selkänojien takana olevan seinän haluaa pitää avonaisena , mutta puolestaan hattuhylly mahdotonta tukkia kokonaan , koska sen läpi liikkuu kontinluukun saranat/linkut? Kun käsitykseni mukaan hattuhyllyn tukkimiseen ei riitä pelkästään hattuhyllyverhous?
hyvä näin että toinen saa olla avonainen... esim. emännän 124tkm ajetusta vollesta ei pahemmin huvita rälläköidä hattuhyllyä auki joten antais aika pirusti tasotusta semmoselle joka vetää säälittä kaiken auki... tasottaa vähän touhua ja pysyy sedani sedanina... Team dB hukassa