Pohjakohinaa, se on ihan normaalia. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Nyt tarvis vaihtaa taaksekin kajarit, kun ne rupee särisemään jos volumea laittaa isommalle. Jos laitan faderit etupäähän, niin sitten tulee taas se haitta, että takaa ei kuulu mitään Kannattaako sinne laittaa erillissarja vai koaksiaalikajarit?
Taakse edulliset koaksiaalit on täysin riittävä. Ja nekin kannattais pitää mykkänä kun takana ei istu ketään. Tuppaavat sotkemaan vaan. Niitä ei tarvi kuin korkeintaan takapenkkiläisten iloksi. Ja kun pistää auton vaimennuksiin sen(kin) rahan, niin ei tarvi niin kovalle edes pistää volaa, niin ei ala säriseen ja kuuluu takapenkillekkin.
Mutta jos sinne ihan pakosta jotain haluaa, niin tosiaan ihan halvat peruskoksut, erkassa ei oo mitään järkeä takana, paitsi ehkä jossain näyttelyautossa, johon halutaan erikoisempi asennus. Ja siinäkin näyttävyyden takia.
Tai jos parasta ratkaisua etsit, niin samanlainen MDS:n erkka, kuin edessäkin. Sotkee kaikkein vähiten, kun identtinen toistoltaan.
Yhdellä 4-kanavaisella vaan en alkaisi etu- ja takakaiuttimia, sekä subia hoiteleen. Vähintään 5 vahvistinkanavaa, niin saa etu- takabalansseja säätää tarvittaessa. Siis ilman, että se vaikuttaa subiin.