Kansi saatu valmiiksi samalla muotilla, kun pohjakin ja verhoiltu, että olis vähän ''nätimpi'' ja vaffit saatu tietysti piiloon, kansi jaoteltu kolmeen osaan denver/ice/tavarat..
Basso päässyt paikalleen... Tässäkö muka valmis..?
Ei todella
Säädöt vanhaan tapaan ''kultakorvalla'', koska en ollut edes kuvitellu, että ylkyllä vois säätää auton hifit?? (ekan basson kuitenki ostin jo 14v) eli ei tässä ihan noviiseja olla No kuulin sitten MaxBoomista ja rupesin ottamaan asiasta selvää lueskelin projekteja ja sunmuita säätö/laitteisto keskusteluja. Sitte rupes mieleen tulemaan ajatus, että jos bassoja olisikin kaksi... Sitten koitti päivä 20.7.2013 ja MaxBoom Lahen Kärkkäisellä, sinnehän oli pakko tulla kattomaan ja mukanaan vei... Olen seurannut Santikon volle projektia joka on innostanut suurimmilta osin tähän boomi leikkiin mukaan ja kokeilemaan kaikennäköstä... Mutta en todellakaan vielä kaikkea osaa ja sen takia saatan kysellä paljon asioista.
Sitte tuli se aika, kun oli pakko saada isommat vanteet ja siihe löytykin sitten Audi A8 Replicat 18'', VW kupeilla Tarkoituksena jonkunlainen alustasarja laittaa joskus, että saa vähän alemmas tuota autoa
Kaksi bassoa kummitteli edelleen mielessä kokoajan, kun ei vaan enään 1 basso riittänyt.. Mietin tekeekö sen itse vai tilaustyönä paikalliselta hifikaupalta (HIFIX), kun ei olis ollu itsellä oikee aikaa rakennella. Sain tarjouksen, mutta samalla tuli aikaa itsekkin rakentaa joten... Mukaan tarttui kuitenkin 2kpl tarroja jotka piti heti asentaa..
Pitäähän sitä paikallista mainostaa (Kuvassa myös Applen ''piilo'' mainontaa)
Ohhoh, paikallisia. Enikeis, komia auto. Vähän ehkä tonttia huutais Golfikin on sinänsä hyvä auto lähteä tekemään kun suht avoin ja tilaa on mihin laittaa. Vedät vielä 50mm piuhan konttiin ja vararengas koteloon toinen akku josta sitten enemmän piuhaa vahvistimille. Pistät vaikka renkaan täyttöputelin varulta sinne, jos vaikka tapahtuu se odottamaton puhkeaminen...
\\\"RoE\\\" kirjoitti ... Do not ever describe an amp\\\'s power by its peak power again, or the bass gods will strike you down and burn all of your equipment
Sitten alkoi hirvee piirtäminen ja mittailu, samalla piti miettiä uuden soittimen ostoa ja metsästää toista ambossia tai sitte ostaa 2kpl uusia bassoja, mutta löysin sitten myöhemmin Ambossin ja lähdin siitä suunnittelemaan.
Soitin ensin, JVC vaihtui Alpineen ja rca:t piti vetää uudestaan, kun JVC:sä ei ollut kuin yksi lähtö eli vanha pois ja kaupasto 3kpl uusia johtoja. Nyt sai vedettyä ilman haaroja ja samalla pistin bassolle hieman järeämpää kaapelia 4mm2 pois ja 10mm2 tilalle, tiukkaa teki...
Ohhoh, paikallisia. Enikeis, komia auto. Vähän ehkä tonttia huutais Golfikin on sinänsä hyvä auto lähteä tekemään kun suht avoin ja tilaa on mihin laittaa. Vedät vielä 50mm piuhan konttiin ja vararengas koteloon toinen akku josta sitten enemmän piuhaa vahvistimille. Pistät vaikka renkaan täyttöputelin varulta sinne, jos vaikka tapahtuu se odottamaton puhkeaminen...
Etuakulta tulee 50mm2 kaapeli blokille juuri sen takia, että siitä on helppo jatkaa myöhemmin suoraan toiseen akkuun... Vararengas on lähdössä ja paikka pullo tulossa tilalle vaikka en sitä rengasasentajana suosittelekkaan (hirveetä ainetta) Kokeile ja opi
Koteloa piirretään ja suunnitellaan ja lasketaan kovasti ja vilkastaa porttilaskurii ja uudestaan opiskellaan vähän, että mikä vaikuttaa mihin ja yritetään muistella miten pinta-alat lasketaan ja mikä vie tilaa kotelosta ja kuinka paljon ja kuinka paksulla materiaalilla tehdään jne... Ylkky piti käydä ostaa tietysti, että näkee missä mennään nykyisellä kokoonpanolla ja olihan siellä vähän sanomista
Muutama kuva konehuoneen puolelta
Akun lisä maa 50mm2, ei ole paras paikka, mutta...