Heh, on muuten mullakin vähä sama juttu. Epäsäännöllisen säännöllisesti tulee sähköpostiin ilmoitus että uusi viesti tullut käyttäjältä se ja se.... Välillä ei tuu ja siitten taas yhtäkkiä tulee... Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Tosin, nyt loota on saanut kolmannen basson kahden muun väliin keskelle.
Pieniä testejä vedelty n.1100w luokkateholla, ihan jees tulee nytkin jo. Aliteholla tosin n. 1db verran.
Täytys nyt saaha rahat kasaan akkuihin, sekä katon vaimennukseen.
Nooh, eiköse tästä tuurin nyt on ilmo menossa ja kova halu olis alastaroon. Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Laitetaan nyt vähän päivitystä mitä on tapahtunut: Yllä oleva kuva on hieman sekainen....
Mutta tosiaan tuurissa käytiin soittelemassa 1500w luokassa 144.4db, no jooh alku sekin. Viikko oli aikaa hieroa lukua ylöspäin porin kisoihin ja kyllähän lukua hieman löytyikin. 145.2 db oli porissa tulos.
Hattuhylly sai osakseen vaimennusta ja testiä, tukeakko vaiko ei tukea... Tukematon oli näillä vireillä/tehoilla paras ratkaisu.
Tulihan sitten vesiakuistakin vihdoin luovuttua ja tilalle tuli 1kpl 75ah optima konttiin ainoaksi akuksi. Hyvin tuntuis riittävän 0.54ohm kytkylle.
Muutama portti tuli tehtyä joilla sai mukavasti testailtua eri kompoja koko skaalan läpi.
Täytyy heitellä lisää kuvia kun kerkiää/muistaa.
Nyt on kontti purettu ja kokeillaan seuraavaksi sedan 600w luokassa 2kpl gzrw 12d4 subikalla. Kontissa vielä siellä täällä reikiä joista paine pääsee karkaamaan, mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa hyvä tulee.
Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Aika matalan olet saanut tuosta kotelosta veisteltyä. Kuis paljon tuohon kotelon päälle nyt muodostuu "ikkunaa" kabiinin puolelle ?
Kuis Honda reagoi vänkärin siirtymisestä hanttarin penkiltä takaikkunan karmille nauttimaan MB rodeosta ?? Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Loota on nyt niin matala kuin vain tohon pystyi tekemään, niin että subit sai vielä asennenttua oikeinpäin. Tilaa pohjan ja subin väliin jätin n.3cm.
Suora aukko kabiiniin on nyt tällä loodalla 87cm*21cm.
Hattuhyllylle ei olla viä ketään kokeiltu tunkea. Takaluukun päällä on ollut vänkäri istumassa, mutta ei vaikuttanut oikeastaan piiruakaan yhteenkään taajuuteen...
Monen monta asiaa vielä testaamatta.... tutkitaan ja tutkitaan. Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Siinäpä oli porin setti. Jos soittelu jatkuu sedan 1500w luokassa, niin loota muuttuu siten että kaikki 3 bassoa on samassa linjassa rivissä heti penkkien takana. Nythän yksi basso on selvästi lähempänä porttia.
Tosta vähän näkee tilannetta hengittävyyden suhteen. Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014
Täälläkin tapahtuu..... 128.5db...... 😂 Max boom 1500w kurikka 137.6dB 2010 Pro Stock Sedan 1000w 139.3dB 2011 Pro Stock Sedan 600w 139.7dB 2012 Tuuri Tuning Pro Stock Sedan 250w 140.8dB 2013 Pro Stock Sedan 3000w 146.2dB 2014