Voi vaaka ja inssit????....miksi????...pitääkö aina olla niin pirun vakavissaan???....
Ite näkisin että sen tieliikennekelpoisuuden voi ihan todeta esteettömällä näkymällä ulos autosta... Tehköön ihmiset mitä lystää katsastuksen jälkeen...painakoon auto mitä lystää mutta ajamalla kisoihin pitää tuoda....
Lisäys: HUPI-luokka.... Fun... Hauska... Kiva... Ei mitään verenmaku suussa kisaamista vaan nk Mrop mainitsi "Rakkaudesta äänenpaineeseen"
Minulle nyt ei ainakaan ole väliksi millä sitä torveillaan, ehkä tuo tieliikennekelpoisuus olisi sopiva ns. ainut sääntö. Mielestäni myös siirtokilvillä varustettuna nämä saisi paikalle ajaa. Meiltäpäin ainakin aivan varmasti lähtee keksintö jos toinenkin matkaan, mutta leimaamaan/vakuutusmaksuja makselemaan ei kyllä lähdetä. Kunhan se nyt on auton näköinen ja vaikka etupenkki oltava, ja yleensäkkin sellainen viritys millä liikenteen sekaan uskaltaa lähteä. Tässä on kyllä Apinoilla erinomainen formaatti johon MaxBoom ry:nä kyllä tarttuisin.. NUUKADB - Muista käydä tykkäämässä, tykkääjien kesken mm. arvontoja!!!! https://www.facebook.com/pages/Team-Nuuka-db/1457049197843703
Minkä takia ne autot pitäisi olla tieliikennekelpoisia? Siitä tulee turhaa kikkailua kenen kaveri leimaa laittomimman vehkeen tai kuka rakentaa leiman jälkeen laittomimman rakennelman. Lisäksi kisoissa pitäisi olla inssi katsuroimassa tieliikennekelpoisuus ja vaaka punnitusta varten.
Meinaatko että ei ois tällä hetkellä liikaa massaa jo Unli autoissa .en usko et kovinkaan moni unl menis vaakaa ja näyttäs normi sallimat rajat
Mun mielestä tämä ajatus olisi todella hyvä ottaa maxboomiin niin nähään kuinka katu autolla soitellaa unl 9000 lukuja ensi kesänä ja ajamalla paikan päälle Kaikki alle 35hz on turhaa
2012 Sm 4 2013 Sm 2 2014 muutama osakilpailu voitto 2015 välivuosi/käsileikkaus
Minkä takia ne autot pitäisi olla tieliikennekelpoisia? Siitä tulee turhaa kikkailua kenen kaveri leimaa laittomimman vehkeen tai kuka rakentaa leiman jälkeen laittomimman rakennelman. Lisäksi kisoissa pitäisi olla inssi katsuroimassa tieliikennekelpoisuus ja vaaka punnitusta varten.
Meinaatko että ei ois tällä hetkellä liikaa massaa jo Unli autoissa .en usko et kovinkaan moni unl menis vaakaa ja näyttäs normi sallimat rajat
Tuskin Hartsa sitä tarkoittikaan, kun eihän unl-auton tarvitse olla liikennekäyttöön sopiva vai täh? Yritetään vain kartoittaa näitä vapauksia ja rajoituksia tässä tarkemmin. 2015 - 3,5kW Showcar.... 2014 - VÄLIVUOSI 2013 - SM2 3,5kW Showcar 151,6dB 2012 - VÄLIVUOSI 2011 - SM1 2,5kW Showcar 148,6dB 2010 - SM1 4,0 kW 148,3dB 2009 - SM2 3,0 kW 144,8dB 2008 - SM2 1,5 kW 141,0dB
Jos ne rajoitukset kiteyttää niin.... Hieman lainaan ja vähä muokkaan...
1. mittari lasilla, paikka muuten vapaa. Mittaustilanteessa voi olla luukkuja auki avustajia autossa ja/tai katolla.... 2. tieliikennekelpoinen. (ei betonoituja tms autoja, vaan ajettavia bassoautoja, joissa ei etuikkunoiden edessä asennuksia ole...) 3. Ei rajoitteita laitteiston suhteen. (määrä vapaa, omavalmisteet sallittu, jännite vapaa) 4. myös etupään on soitava.
Mittaus 30s keskiarvo. Vapaa valintainen biisi poislukien sini-aalto..
Jos ne kiteyttää niin.... Hieman lainaan ja vähä muokkaan...
1. mittari lasilla, paikka muuten vapaa. Mittaustilanteessa voi olla luukkuja auki avustajia autossa ja/tai katolla.... 2. tieliikennekelpoinen. (ei betonoituja tms autoja, vaan ajettavia bassoautoja, joissa ei etuikkunoiden edessä asennuksia ole...) 3. Ei rajoitteita laitteiston määrän suhteen. 4. myös etupään on soitava.
Mittaus 30s keskiarvo. Vapaa valintainen biisi poislukien sini-aalto..