Jahas, oiskohan se aika rikkoa radiohiljaisuus täälläkin. Uusi vuosi ja uudet viritykset .
Jos vielä summaa 2014 kauden lopun niin ei mahottomia tullut tehtyä ennen hötsiä. Kattoon tehtiin verhoilupaneelit (ikkunoilla ja ledivaloilla) ja konehuoneeseen paikka lisäakulle sekä rekvisiitaksi tuollainen "lääke"kanisteri. Myös muutamia pieniä subipuolen muutoksia tuli testattua ilman sen kummempaa tulosta.Hötsissä oli sitten kiinni vanhat kunnon XTR sotaratsut ja kotiinviemisinä SM2 Showcar 3500W:sta tuloksella 151.2dB ja SM2 Showcar Invite.
Ja takaisin vuoteen 2015. Ekat tallisessiot hötsin jälkeen ja milläpä sen muulla aloittaa taaas kuin purkamisella.
Vaneria lähtee vielä ja kehikkoa on tarkoitus modata/hyödyntää osaksi uusissa asennuksissa. Siitä on hyvä sitten alkaa miettimään uutta setuppia. Ajatuksissa oli kokeilla myös 15" subeja.. tai jotain.. saa nyt nähdä mitä tästä tulee vai tuleeko mitään.
[ Muokattu lauantai 17 tammikuu 2015, 09:11 ] .: h u u s k o b r o s . c o m :.
Harmi että jotain näin hienoa ja viimeisteltyä joutuu purkamaan, mutta mitäpä sitä ei tekisi luvun eteen.
Vaihtuuko luokka? Kenties Stock HC 4000w? 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Hieman hiljaista on ollut tallin puolella viime aikoina, mutta jotain on saatu tehtyä. Taakse on vuoltu jonkinlaista porttia ja sommiteltu uutta akkutelinettä. Hieman menee ahtaaksi, mutta kokeillaan.
Tosiaan litroja ei tarkoituksella vähennetty, mutta vähenihän ne hieman kun takaa lähti enemmän tilavuutta kuin eteen tulee lisää. .: h u u s k o b r o s . c o m :.
JOo, laskennallisesta ~38Hz lähdetään nostamaan sitten virettä. Tuo on askarreltu siten, että on helppo(hko) lyhentää rööriä eli takaseinä portteineen lähtee irti. .: h u u s k o b r o s . c o m :.