- Järjestelmän kytky mitataan vahvistinterminaalista, jos pääte jossain piilossa, niin varaudu kaivamaan se esille. - akkujen kiinnittäminen, muistetaan kaikki akut (jotka osallistuvat soittamiseen) - kotelon sallittu korkeus (kertaa oman auton hattuhylly/selkänojamääritelmät säännöistä), katsastuksen jälkeen koteloa ei luonnollisesti nosteta. Periaatteessa settiä ei saa muutella katsastuksen jälkeen. - puuttuvien verhoilujen läpikäynti oman auton osalta. Ja tämä ihan rehellisesti oman näkemyksen mukaan, sillä katsastaja saattaa oikeasti epäillä. - muistetaan myös bitumoitujen kohtien verhoilutarve. - JA MIKÄÄN TEIPPIVIRITELMÄ, T-PAITA, MUMMON VERKKARIT TMS EI TULE KELPAAMAAN verhoiluna, vaan puutteesta merkitään puuttuva verhoilu. PISTE. - ovikotelomääritelmän voisi vilkaista säännöistä. - Selkänojien tulee lukittua paikoilleen, tämä tullaan tarkistamaan joten johdotuskin sen mukaan. Ja tämän testaamisen jälkeenhän koteloa ei luonnollisesti siirretä selkänojalinjan etupuolelle.
- Soittajan ja/tai avustajan jalat tulee olla jalkotilassa (Jos soittaja/avustaja on auton sisällä) - Unlimited luokassa soittaja tai/ja avustaja EIVÄT saa olla ajoneuvon sisäpuolella - Ovet, ikkunat ja takaluukku pitää olla täysin suljettuna mittauksen aikana.
- Eli jokaisen kannattaa siivota ja esikatsastaa oma autonsa sellaisella silmällä ettei mitään selitettävää löydy.
MUUTA Huomiota:
- Olemme osa näyttelyä, joten autot sen mukaisessa kunnossa ja siisteydessä. - Auton ulkopuolinen lähialue on kisaajan vastuulla, pidetään sekin siistinä - Autoa ei saa pitää käynnissä, koska olemme mukana sisäkilpailussa. - Auton virtajärjestelmää on mahdollista auttaa vedonkin aikana laturilla/virtalähteellä. Muistetaan säännöissä mainittu inhimillinen sisäänottovirta (5-10A) ja mahdollisten jatkojohtojen käyttöohjeet.
[ Muokattu perjantai 18 elokuu 2017, 04:19 ] 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Jalkojen ei varmaankaan tarvitse olla lattialla vaan riittää että tennarit on jalkatilassa ja selkeästi istuimen yläpinnan alapuolella?
Nimimerkillä: Hieman pidemmät jalat Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...
Ja noita verhoiltavia pintoja syntyy esimerkiksi vaimennettaessa sedanin takaluukun kansi, mikäli kannessa ei alunperin ole verhouspanelia.
Samoin poistettaessa takaluukun pohjaverhous ainoastaan pohjan vaimennusmatto saa olla näkyvissä. Joissain autoissa pohjan verhouksen mukana saattaa lähteä verhousta esimekiksi takapenkin selkänöjasta tai takalukun aukon alta. Nämä paikat on verhoiltava tarvittaessa asiallisesti. Sääntökomitean jäsen
DB Papat Juha ja Harto 2013 Pro Stock 250W SM 1. SE 142,4dB, Index 2. 143,6dB
2014 Pro Stock 250W SM2 Top 1 142,7dB, Index 1. 143,4dB Pro Stock HC4000W SM1, SE 153,8dB Top 1 153,9dB, Index 2. Pro Stock HC4000W Marathon SM1, MaxSPL Stock 1 155,6dB Pro Stock 400W SE 144,6dB, Pro Stock 3500W SE 151,4, top 1 152,1dB
2015 Pro Stock Sedan 250W SM 1. 142,5dB, Index 1 145,2dB Pro Stock 2500W SM1. 152,4 dB, Stock Maraton SM1. 142,74dB, MaxSPL Stock 1. 156,4dB TiimiCup 1. ja paljon muuta...