Mikä sinulla on visiona noiden hattuhyllyjen, sivuposkien, lattian ja takaluukun suhteen? Jätätkö ne vain noin ja heität elementit paikoilleen, vai menetkö elementin reiästä takaosaan ja matotat useamman kerroksen tuonne takaosaan (ja teet sillä sen hiukan tiiviimmäksi ja jaykemmäski?) 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
eipähän tuolle muutakaan voi kun lisää vaan mattoa vielä.. ? kontin pohja varapyörämonttua lukuunottamatta ja takaluukku on vielä eristämättä. hattuhyllyn pohjassa on vaneri kiinni..
muutoin tuossa kontissa on pääosin se 4- 4.5mm stp mattoa
noita sivuverhoiluja pohdin kyllä että osaako niille jotain tehdä mutta en tiedä oisko hyötyä alkaa niitä massalla tiivistämään kiinni koriin,entä nuo ilmaventtiilit niiissä tointaako niitä laittaa umpeen ettei tule huurtumis ongelmia?
takaluukkuun ei varmaan voi liikaa mattoa millään laittaakaan että sais se vankaksi
[ Muokattu sunnuntai 23 huhtikuu 2017, 16:32 ] A6C5 sedan
Villinä ajatuksena tuon takakontin verhoukset (aivan kaikki) purkaisi kokonaan pois. Sitten takaluukku kiinni ja ukko elementin reiästä kontin sisälle matottamaan koko kontin tiiviiksi. Ja ei, kontin luukku ei enää aukeaisi kuin sisäpuolelta mattoveitsen avulla. Tekisi matolla sen hiukan kotelomaiseksi. 2014 Pro, semiUnl 3500w, SM3 @153,0 dB 2015 Pro, semiUnl 3500w, SM2 @153,3 dB 2016 Pro, semiUnl 1500w, SM1 @149,1 dB/Pro, Stock 400w, SM1 @142,2 2017 Pro, stock 400w, SM2 @143,3 dB 2018 ei autoa 2019 Pro Stock 400w, SM1 @144,4 dB 2020 ei Maxboomkisoja, PropperDroppers BB1 10 Hz WR2 2021 Viitasaari, ProStock 600w @ 144,7dB 2022 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus 2023 ProStock 600w, SM1 @145,7dB, paras Stock asennus
Muuten hyvä ajatus mutta on vaikea saada sitten rattaita nostettua kyytiin
Mutta vakavasti niin mitenhän nuo sivuverhoilut oisko ideaa kiertää massalla ne kiinni ja ne venttiilit umpeen sillon se kontti kyllä olisi aikalailla tiivis kyllä,verhoiluja vois koettaa tukea ja jäykistää sit kanssa A6C5 sedan