Noh meillähä näitä kyssäreitä ny sitte riittäs. . Ku varmaa soitellaan ny 2 x D6 ja molemmissa 2 ohmin kytky, mutta seinä tulee varmaa takapenkkien tilalle ni onkos tää ny mahollista kisata ollenkaa vähä pienemmässä unlissa vai joudutaako me sitten iha isoon unlii menee soittaamaa ku ei ole sillon rajotuksia?
elikkä jos oikein ymmärsin niin ei tuu sanktioita kun edellinen omistaja on leikelly tota hattuhyllyn alla olevaa peltiä aika lailla (6x9 ja 5.25 paikat) auto on 88' carina 2 sedan...
Sedan-mallisissa autoissa saa parantaa tavaratilan ja kabiinin välistä hengittävyttä. Mahdollisuus on joko leikata selkänojan takana olevaa aukkoa suuremmaksi tai leikata vaihtoehtoisesti hattuhyllyyn aukko / suurentaa olemassa olevia aukkoja. Jos hattuhylly poistetaan kokonaan, niin pitää tilalle laittaa tukiraudat ja verkko.
Juu, sedainissa saa leikellä jok ohyllyn seutua tai sitten vaihtoehtoisesti tuota toista aukkoa. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
mites ku mulla o semmonen sedani 2D datsun synny nii o 6x9 hattu hyllyllä? nii saa sellasella hattuhyllyllä kisata ja sit haittaako mitää jos rämisee kilpi taikka takaspoileri et haittaako se suoritusta tai kisaamista mitenkään?? Kisoja odotellessa, kalusto olis valmiina
Kannattaa lukea hattuhylly osio Maxboom:in säännöistä. Eihän toi räminä m itään haittaa paitsi saattaa vaikuttaa saatavaan lukuun negatiivisesti. 2011 SM4 146,6 dB @ Pro Showcar 2500w 2012 Lisää bassoo, vähemmän lukua? 2013 Välivuosi 2014 SM1 155,0dB Pro Semi-Unl 5500w SM2 Bigboys Demokisa + 4 Demokisa voittoa 2015 154,1dB Pro HC4000w Top 1 +2 Demokisa voitto (143,24dB)
Ilmo lomake osaa nyt ilmoittaa nuo mahdolliset teho kompensaatiot. Tuo 3500W 3000W luokassa tarkoittaa 0.7db vähennystä. Maxboom on parasta paikan päällä kuunneltuna Eli ilmoa sisään.....
Verhoilu kysymystä kehiin. Eli jos autosta on poistettu kontin pohja matto. Peräkonttin pohjalle on asennettu melkein koko kontin pohjan kokoinen vaneri levy, ainoastaan sivuille jää peräkontin pohjaa näkyville.
Tuohon levyyn tulee vahvistimet kiinni ja koroke palat joiden päälle kansi levy kiinnitetään joka peittää koko peräkontin, myös nuo peräkontin sivuille jäävät osat peitetään irtonaisilla osilla. Subi kotelo tulee kansilevyyn kiinni esim. kulmaraudoilla.
mikäli kontin pohjalevy on kiinteästi asennettu esim. ruuveilla koteloon kiinni niin ei tule vähennyksiä kun se lasketaan osaksi koteloa. 2015 - 3,5kW Showcar.... 2014 - VÄLIVUOSI 2013 - SM2 3,5kW Showcar 151,6dB 2012 - VÄLIVUOSI 2011 - SM1 2,5kW Showcar 148,6dB 2010 - SM1 4,0 kW 148,3dB 2009 - SM2 3,0 kW 144,8dB 2008 - SM2 1,5 kW 141,0dB